Barnkarusellen snurrar vidare
fast det var ju inte så farligt dyrt när man kollar... Väldigt snyggt! Vi bodde här:
www.hostalgrau.com/php/index.php
fast det var ju inte så farligt dyrt när man kollar... Väldigt snyggt! Vi bodde här:
www.hostalgrau.com/php/index.php
Lapinette
åååh ni kommer att ha det så bra! Nu har ni haft ert skit för lång tid framöver!
Koko
jaaa, gärna. Jag tror det är söndag. Eller? Och vart vet jag inte. Förhoppningsvis på ett ställe där jag slipper äta själv (har inte kommit över traumat än, känner jag)
Piggelinen!
Hej hej! Man får skriva enbart ego-inlägg (eller också har jag missuppfattat alltihop ). Hoppas ni snart får lgh såld, låter ju väldigt bra med ny mäklare iaf!
hmm, man kanske skulle äta något idag...?
just det där med att hinna in och kommentera. Fatta vad enklare det hade varit om man loggade in och hamnade här direkt (som man gjorde förut), nu måste man ju klicka så många gånger. Ok, det låter ju inte så jobbigt men det är anledningen tilla tt jag inte loggar in ibland. Enklare att bara läsa.
koko
nej behåll dem du (vad du nu ska med dem till, hänga som girland??) , jag har progg så det räcker, vet inte hur jag ska göra den här omgången heller. Ska nog höra med min läkare först...
Koko
shit, v 12 redan?!?!?! Vad tiden springer!!! Och oroa dig inte, allt är säkert hur bra som helst därinne, trots snuvig mamma. Är det säkert att det var pga influensan som hon fick mf!??!