• Telis

Barnkarusellen snurrar vidare

Snaily, jösses vilken schysst läkare! Bra att få veta vad som kan vara ett problem och vad man kan göra åt det!

• Telis

MSW, har ni badat?! Här kom det snö i lördags (iofs bara tio flingor men ändå!).

• Telis

Nenne, det är helt okej, skicka på du bara. Jag överlever.

• Telis

Nenne förresten, tack för ett sjukt roligt sms i lördags. Maken och jag skrattar fortfarande.

• Telis

Vi skulle ha tittat på vår drömlägenhet igår men helt plötsligt försvann annonsen i förra veckan från internet. Jag ringde mäklaren idag och frågade och han sa att det hade ringt ett par i förra veckan och velat titta på lägenheten innan och så hade dom lagt ett bud på 600.000 över utgångspriset som säljaren hade accepterat så det blev ingen visning. Nu vet man ju hur man ska göra nästa gång, man ska f*n inte sitta och rulla tummarna och vänta på visningen.

• Telis

Jaaa, fy tusan vad surt det var. Jag trodde liksom att alla säljare ville ha budgivning men nu vet jag bättre.

Tinga, nja, snö och snö. Det kom tio flingor trots att solen sken. Fast så mycket som 16 grader var det nog inte.

• Telis

Shit, vilken våning AM! Fast jag gillar inte snedtak så jag vill inte heller ha den. Som tur är.

Jag förstår att ni är nöjda med er våning, den är fantastisk!

• Telis

mugglan, ja, fast det hade nog väldigt svårt att se att det är vår drömvåning om man inte känner till området och huset. Den var i stort renoveringsbehov och det bodde en äldre människa där nu som gillade gråtande barn på väggarna och antimakasser osv. Så den var långt ifrån så stajlad som den som AM länkade till. Men den hade kunnat bli sååååååå fin. *suck*

• Telis

Jag läste förresten också att muggles hade spottat på Moa - jag tyckte att det var lite taskigt innan jag fattade.

• Telis

Nej men är det sant, vet ni inte vad antimakasser är? Nu känner jag mig gammal.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare