Barnkarusellen snurrar vidare
Nenne-det blir BOM för min del igen men jag har haft ÄL iaf enligt proverna
Snaily-ahhh ja då kanske man skulle slänga iväg ett mail
Nenne-det blir BOM för min del igen men jag har haft ÄL iaf enligt proverna
Snaily-ahhh ja då kanske man skulle slänga iväg ett mail
Snaily-du har ingen länk till sidan eller mailadress??
*Dags för möte, möte, lunch och möte igen*
Muggles-jag har "spottat" nästan hela cykeln förutom vid ÄL men nu har det kommit som det brukar innan tanten så hon kommer snart tror jag.
Snaily-jag åt med Pergo och det fungerade bra när jag åt dem men tyvärr inte sen när jag slutade.......
I lördags var det bikini väder hemma
God Morgon!
Jo det var jag som berättade om 76 nersprejade bilar i förra veckan men som tur var klarade sig vår då vi inte bor i "centrum" direkt utan lite lite utanför.
Muggles-när jag tror att jag inte haft ÄL så har tanten varit olidligt sen men jag har haft samma "mängd" eller vad man ska säga.
Piggelin-du har fått mig sugen på nya utemöbler nu hittade snygga på Vellingeblomman men de ha liknande på typ Maxi mfl med men behöver även dynor för vi har inga alls nu. Maken vill med ha nya men vi ska bara konsultera vårt "huskonto" först med
EGO-tanten har inte slagit till med full kraft utan kommer bara lite lite när jag går på toa efter natten. Sen bara lite lite på pappret och sen brunt. SKUMT är förnamnet och tuttarna har jag haft ömma och lite större sen över en vecka tillbaka
Har möte hela dagen idag igen så hinner inte här under dagen
Kram på er alla!
AM-håller tummarna då!
Liten-nä mirakelvattnet är slut
Tror att det bara är en väldigt seg eller konstig tant egentligen
*Dags för möte*
Nenne-kan meddela att jag är GRYMT trött på att "spotta" och ha fucked up cykel
Har dessutom fått en massa extrajobb nu som jag inte riktigt vet hur jag ska hinna med men det får gå. Blir en bra kombination tillsammans med tantavärk
Mrs B-hur blir det med lunch imorgon? Jag är flexibel så känn efter hur du känner