• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Mrs B-ingen fara. Jag frågade därför att jag funderade på att sitta hemma och jobba imorgon

• Fru E

Mrs B- då gör vi så.

Prognosen här är att tanten är här och jag höll på att strypa en av mina "kontaktpersoner" genom telefonen då han hade lämnat en bekräftelse på ett gammalt pris och inte på det nya som de själva bad att få skriftligt, gaaaaaah!

• Fru E

Kängu-tantavärken kom i förmiddags och tanten med så det blev som jag trodde BOM även nu

• Fru E

Kängu-är luttrad och van vid det här laget så tar det inte så "hårt". Ska trösta mig med en glass innan träningen idag

• Fru E

Lappis-okej då kanske skulle köpa lite choklad med men får nog gömma den för maken eftersom jag stöttar honom med att vi bara får "synda" på fredagar eller lördagar eftersom han vill gå ner i vikt

AM-följer Lappis linje och säger att det finns skumpa OCH sorbet hos oss

• Fru E

Mrs B-nasta vecka ar vi pa studieresa men det kommer fler dagar

Tja alltsa om man raknar hur manga forsok vi gjort nar jag har haft AL sa ar det ju inte mer an atta nio kanske sa an ar det ju inte "onormalt" sa det ar val bara att kora pa antar jag..........vet inte riktigt nar man ska krava mer hjalp an vi reda fatt egentligen....

Liten-vi far val se vilken karaktar maken har men nu vill han sjalv ner i vikt sa da tror jag han piskar sig sjalv lite mer

• Fru E

Här är lilla jag

Otroligt att ni kan följa mina förvirrande inlägg men tanten kom idag iaf sa dag 1 här och ny cykel. Skönt är att jag har haft ÄL och normal lång cykel. Är väl bara att försöka igen antar jag.....vet inte riktigt när man bestämmer att vi vill ha mer hjälp????!!!!

Piggelin-torkvinda till huset kanske?? Eller gasolvärmare till altanen???

Muggles-skönt att ha någon att spotta med

• Fru E

Som tur är har vi lyckats klara oss undan alla magsjukor och dylikt men nu ar maken sååååååååå sjuk dvs ont i halsen och frossa så får se om han får halsfluss i såfall smittad av sin kära mor.....

I övrigt förstår jag mig inte på hur politiken i det jag jobbar med alls för tillfället och har INGEN lust att vara hövlig eller steppa fram på tårna för att de ska bli nöjda......

• Fru E

Piggelin-vi klipper vår gräsmatta på en kvart
    Helt perfekt stor trädgård även om jag velat få in lite mer växter till

• Fru E

Snaily-attans vad snabb du är

Cykla vält är la inget konstigt , rulleböööööör och päääärrrrrooorr medd rullande r är fint med!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare