• Mrs  B

Barnkarusellen snurrar vidare

Liten
    Har en kompis som gjorde laseroperation av ögonen eftersom hon aldrig fick de rätta glasen till glasögonen. Det gick bra i början men så försämrades synen något och ev får hon göra en ny operation om några år. De rekomenderar en inte till det om man vill bli gravid igen eftersom ögon oftast ändras under gravideteten. Värt att kolla upp.

En annan kompis gjorde den operationen där man skär i ögat. Han hade jätteont i 3 dagar sen har allt varit tipp topp.

Maken ska ev slå till strax innan påsk. Han tycker att det är jobbigt när han dömer fast han har linser. Känner inte att han har rätt styrka (går inte att få på linser för hans del).

Jag hade nog egentligen behövt göra en operation på vänster öga, men är livrädd för allt som kan gå fel, så jag förstår dina tvivel och funderingar.

• Mrs  B

Skickar en lång kram till Nenne!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Mrs  B

Glasögon
    Jag är kanske en av dem få, men jag älskar att köpa nya och brukar inte ha så stora problem med att hitta nya. Fixar nya vart annat år, men är just nu på 2 1/2 år så jag måste se till att fixa en tid snarast för nu känner jag att det är dags.

Jag velar på en nr 3 (eg nr 4), men maken tycker att det räcker.
    Jag vill också ha en tjej så det är därför jag velar. Och sen tyckte jag att mycket försvann och blev inte som jag ville med Maltes graviditet, så jag hade gärna haft en till och avslutat med att känna att nu är det den sista.
    Men som sagt vem säger att man kan bli gravid igen och att allt kommer att gå bra?????

• Mrs  B

Hej tjejer!!!!!

En till som har ont i magen, men här beror det på för lite mat idag......

• Mrs  B

Oj oj oj vilken lägenhet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Mrs  B

EA
    Jag har faktiskt ätit idag, men kanske inte så mycket som jag borde......

• Mrs  B

Banan blev det här och nattning av Max.

• Mrs  B

Hej hej

Skickar massor av kramar till Iris och BS!!!!!
    Usch som det kan gå!!!!!
    Men tror också att det kommer att läka fint och bli bra igen.
    Maltes händer ser helt vanliga ut igen efter hans brännblåsor.

Har precis kommit hem från bvc och Malte HAR GÅTT UPP I VIKT.
    Dagens bästa nyhet!!!!!
    Nu ligger han strax under "medelkurvan" och det känns bra. Nu kan det ju bara bli bättre, eller hur????
    Tog även 1 års sprutan så nu får vi hoppas att han inte reagerar allt för mycket på den.

Nu måste jag plugga...
    Vi hörs

• Mrs  B

Liten med flera
    Ja, det är verkligen skönt att Malte gått upp i vikt för nu vet vi att det var rätt med mjölkfri kost. Nej, nätterna går inget vidare. Han sover oftast i sängen mellan 20/21 och 24/01 och sen i vår säng med lite gnällande fram tills 05/06. Oftast vaknar han vid fem och sen är det kört, trött är bara förnamnet just nu.

MSW
    Har inte heller hört något om att små barn inte ska äta ris.

Brukar titta på Arga snickare men har oftast något vid sidan av (nattning, datorn, telefon osv).
    Såg tyvärr inte så noga igår.

Alvedon
    Ger jag vid feber och gnällighet (tänder på g, eller förkylning på g).

Frejis
    Grattis till det tickande hjärtat!!!!!

• Mrs  B

EA
    Följer dig med spänning nu!

FB
    Lägger bara upp bilder på mig och min familj.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare