inte redo för giftemål !?
har aldrig hört nån säga det faktiskt, själv kommer jag vara 23 när jag gifter mig och fick mitt första barn vid 19 års ålder =)=)
har aldrig hört nån säga det faktiskt, själv kommer jag vara 23 när jag gifter mig och fick mitt första barn vid 19 års ålder =)=)
eh? tänker jag med =)=)
jag har heller aldrig riktigt förstått "faran" med att gifta sig medans det är helt naturligt att skaffa barn =) visst jag fick barn innan eftersom jag inte gifter mig förens i juli, men vi har alltid velat iaf =)=) har bara inte haft råd förens nu =)=)
fattar inte det, varför vill man ha barn men inte gifta sig? visst jag kan förstå att olyckshändelser inträffar ibland och man kanske inte vill ta abort, men dom som däremot planerar barn men inte vill gifta.. hehehe.. dom är lustiga, som min m2b mamma hon ville aldrig gifta sig med hans pappa pga ordet giftermål hon tyckte det lät giftigt =)=)
tror att det handlar mer om att binda killen vid en på ett annat sätt då, eller så är man bara bebis sjuk, hade en sån vännina förut, hon ljög för killar att hon hade p medel fast hon ej hade det just pga att hon kände sig ensam och ville ha sällskap och även en kille hon kunde prata med resten av livet utan att behöva vara trogen då. fast den planen sköt tillbaka på henne som tur var eftersom det var lite fel anledning.