Inlägg från: MissTiny |Visa alla inlägg
  • MissTiny

någon mer som gifter sig 4 juli 2009

Jag ska oxå gifta mig den 4 juli!! Kul att se att det finns fler! Själv har jag en hel del kvar att planera. Men i stort sett alla som kommer bjudas vet om det redan så vi har lite tid på oss innan inbjudningarna måste skickas. Men kyrkan är bokad i alla fall. Vi ska titta på lokal på lördag, så det är också snart fixat.. Ska bli kul att följas åt och höra hur det går för er alla med planeringen..

• MissTiny

Va kul att se att det är så många som har hittat hit! Var bor ni allihop? Vore kul att se om det är nån i närheten.. Själv bor jag i Arboga..

• MissTiny

Jag känner mig så duktig idag! Jag har bokat in möte med fotografen vi tänkte anlita, plus bokat in att vi får åka och titta på lokalen vi vill ha och så har jag fått prisförslag från trubaduren vi är intresserade av. Hoppas bara fotografen + lokalen verkar bra så vi kan boka det, börjar känna mig lite stressad!!

• MissTiny

Oj, va många det är av er som redan har postat inbjudningarna. Jag har inte ens börjat designa inbjudningarna än (tänkte göra dem själv).. Men de flesta som är bjudna vet redan om det, så de har redan bokat in den dagen, så jag är inte så orolig.. Idag har vi iaf bokat lokal plus fotograf, känns jätte skönt!!

• MissTiny

Jag vet inte om du är sååå sent ute, det hoppas jag inte i alla fall för jag är oxå mitt i jakten på brudklänning! Men jag har nog i stort sätt bestämt mig!

Sandyinthesun skrev 2009-02-20 14:51:49 följande:
    Vi gifter oss också 4 juli i Fiskebäckskils kyrka! Håller som bäst på att leta brudklänning, vilket är i senaste laget har jag förstått. Det är ju en djungel men det är bara att bestämma sig - prinsess eller modern. Suck...
Svar på tråden någon mer som gifter sig 4 juli 2009