någon mer som gifter sig 4 juli 2009
japp här har du en till....
japp här har du en till....
hur kom ni fram till erat datum?
vi gifter oss på min mormor o morfars bröllopsdag
alla stora detaljer är färdiga o planeringen hur allt ska se ut o vara, nu ska det handlas lite då å då.
vi ska göra klart inbj.kort o skicka dom.
bestämma låtar o ge till solisten
handla dekorationer.
lämna in min 630:- fyndade klänning till sömmerska som ska sy matchande bolero o släp.
resten är nog klart tror jag....
här var det inte mycket aktivitet.....
vi ska pyssla ihop inbjudningarna imorgon o skicka iväg...det mesta är redan planerat/bokat
jäklar va många det blev helt plötsligt! va roligt
whoohoo! äntligen pillat klart med inbjudningarna, imorgon lägger jag dem på lådan!
kan inte göra så mycket mer innan jag vet hur många som kan komma. Satt o räknad igenom alla ordentligt, tänkte att vi skulle bli ca 70 pers inkl barn....stämde inte riktigt vi är 100 st precis!! hur i helskotta har vi fått ihop så många? det känns som att vi "rensat" ur gästlistan ändå....fast det är klart, vi vill ju inte spendera resten av livet å ångra att vi inte bjöd en del.
vi gifter oss i dalarna
ja jag pysslade ihop egna kort....höll på tamejfan en hel dag, skrivarfärgen tog slut o min 7 månaders bebis fick härja runt i storebrors rum...hihi
jag är normalt sett inte särsklit pysslig, så jag gjorde det enkelt. Köpte vykorts-stora vinröda kort, några ark med silver papper o hjärtan. Inbjudan klistrade jag fast på baksidan. Ner i ett vanligt vitt kuvert med målade silvershjärtan o text o iväg!! De finns strax i galleriet....o placeringskort också
ja ¨å så har jag börjat samla på mig brudklänningar också....har redan köpt en, men ångrade mig o ville ha släp på klänningen så vad gör man då?? jo man köper en till....
vår bestman har en pontiac som han ska skjutsa oss i
kan du inte flirta lite med din m2b då????
själv har jag 2 klänningar i garderoben men kommer inte använda nån av dom. håller som bäst på att bestämma mig för vilken 3:e jag ska beställa från milly. Suck det skulle ju blir så billigt att köpa från tradera.....