• sandraochsonny

Bröllopsresa i December 2009

Någon mer som planerar resa i december? Vart skall ni resa? Vad kostar eran resa?

• Svar på tråden Bröllopsresa i December 2009
  • fredag den 13e

Kanarieöarna med barnen. Tar med deras gudfar på resan så vi har barnvakt om vi skulle vilja gå ut själva en kväll. Resan vi tittat på går på 28.000 för alla på ett Sunwing Resort.

Vart åker ni?

• sandraochsonny

vi funderar på Aruba Maldiverna eller Tobago. Detta blir vår smekmånadsresa. Men priserna är ganska höga i slutet av december.

• fredag den 13e

Vi har hela tiden varit inne på Aruba, men sen kom barnen så det får vänta tills de blivit större.
    Det verkar vara helt underbart där!

• sandraochsonny

Ja verkligen...jag är bara lite orolig för att det inte finns så mycket att göra, mer än att bada och sola. Är lite rastlös av mig, men det kanske är bra om man blir tvungen att slappna

• sandraochsonny

Någon som varit på bröllopsresa/resa i december månad?

• fruktråttan

Vi åker till Thailand den 4 dec och är där i 3 veckor, en vecka på Bhandari i Khao lak och två veckor på dalar resort i Bangtao beach Det blir kombinerad bröllop/familjeresa, då våra barn på 7 och 1 år följer med.

Ser fram emot resan super mycket

• Sophie09

Vi planerar att åka till thailand, dock är ju priserna skyhöga och vi hade gärna velat kombinera med jul ledigheten...
    jag lyssnar också jätte gärna på tips och härliga resmål! :)
    vi vill ha myket sol och bad och mys!:)

• Downtowngirl

Vi planerar Thailand i tre veckor i december.
    Vi bokar bara två flygstolar till bangkok. Sen får vi se vart det bär av. Älskar att resa på det sättet..

• T0612

vi vill oxå till thailand men det är ganska dyrt :/ så vi ska ta en sista minuten resa för huvudsaken är att vi kommer iväg nånstans och har det mysigt tillsammans =)

• sandraochsonny

Thailand verkar populärt Jag hade gärna åkt dit, men min blivande har varit där några gånger redan, så vi vill gärna åka till ett ställe vi inte vart på.

• sandraochsonny

Thailand verkar populärt Jag hade gärna åkt dit, men min blivande har varit där några gånger redan, så vi vill gärna åka till ett ställe vi inte vart på.

Svar på tråden Bröllopsresa i December 2009