Present till tärna och bestman?
Kolla den här tråden!
www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m3250463.html
Tack för tipset, ska genast kolla den hemsidan!
Kolla den här tråden!
www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m3250463.html
Tack för tipset, ska genast kolla den hemsidan!
Usch ja, jag kollade precis..
Men fina smycken var det
Nalle Puh 40 skrev 2009-02-04 09:13:07 följande:
Mina 2 tärnor (mina systrar) kommer antagligen få något lite dyrare.. Det är nog inget fel i det. Det är väl egentligen inte priset utan omtanken som räknas
Har du något bra förslag på vad vi kan ge våra föräldrar som hjälper till otroligt, både ekonomiskt och med planeringen..?
Vi betalar också kläderna, men mina systrar har hjälp till så otroligt mycket så vi vill ge de något extra.
nalle Puh 40, en middag kanske inte vore helt fel..
lecaroline, håller med dig! Vår toastmaster är min systers fästman och vi står varandra nära. Ingen aning om vad vi kan ge honom! Vi vill inte ge honom samma som bestmen (manschettknappar)..
MV85: Det låter fint! Vet du var man kan köpa sånna?
Nalle Puh 40: Min m2b använder det när han ska vara fin och även toastmastern. Bestmen vet jag faktiskt inte riktigt... Får ta o kolla upp det först kanske
Vad har ni annars för förslag till bestmen då?
Tack MV85!
Jag hade visst glömt att skriva vad vi ska ge tärnorna..
De ska få ett varsitt halsband i silver, gärna med en kristall eller något liknande..
Ja, det är ju en bra idé
Kajsalisan: Bra förslag på en bröllopsbok! Det uppskattas säkert otroligt!! Och, ja det kanske är bättre att ge något som inte kommer att samla damm... Som fotbollsbiljetter, det va en bra idé!