Inlägg från: MV85 |Visa alla inlägg
  • MV85

Present till tärna och bestman?

Zeddy: manschettknappar går iofs få väldigt personliga i och med att man graverar in personens monogram på dem.. Snyggt, stilrent och personligt!
    Vad bestman ska få får han lösa (hans kompis) och mina tärnor får sina klänningar. Vi kan inte lägga hur mycket pengar som helst på det hela - och bara klänningarna kostar ca 2400:-/st.. Det tycker vi räcker!

• MV85

Nalle Puh 40 skrev 2009-02-04 10:15:12 följande:

Man använder vanliga personer manschettknappar nu för tiden?Tror inte ens min sambo vet hur de ska sitta (och inte jag heller)
    Lätt att lista ut hur de ska sitta Skjortan har en öppning (som alla skjortor) längst ner på armen där man lägger snibbarna så de pekar mot samma håll (vanliga skjortknappar tvärt om) och så finns det hål i varje lager där man trär igenom manchetten

Ska man ge det tycker i alla fall jag att man bör göra det på morgonen innan bröllopet - så de kan bära dem under cermonin.
  • MV85

Zeddy: Gå till närmsta guldfynd eller guldsmed o fråga så finns det, det är bara att folk sällan köper det nu mera o knappt vet vad det är.

Svar på tråden Present till tärna och bestman?