• Nalle Puh 40

Present till tärna och bestman?

Vad köper ni till er tärna och bestman???

• Svar på tråden Present till tärna och bestman?
  • zeddy

Jag hade visst glömt att skriva vad vi ska ge tärnorna..
    De ska få ett varsitt halsband i silver, gärna med en kristall eller något liknande..

• lecaroline

Man kanske ska passa på och titta på smycken nu när det fortfarande är rea..

• persfru

vi skall ge våran bestman ett snapsglas där det står BESTMAN och datum. Tärnorna skall få varsin nyckelring i form av ett hjärta där det står TÄRNA och datum. Toastmaster har vi inte kommit på än.

• Nalle Puh 40
    persfru skrev 2009-02-04 11:59:57 följande:
    vi skall ge våran bestman ett snapsglas där det står BESTMAN och datum. Tärnorna skall få varsin nyckelring i form av ett hjärta där det står TÄRNA och datum. Toastmaster har vi inte kommit på än.
    har oxå funderat på att beställa det, var ju inte så jätte dyra heller...
  • Snäckan08

Nalle Puh 40 skrev 2009-02-04 10:15:12 följande:

Man använder vanliga personer manschettknappar nu för tiden?Tror inte ens min sambo vet hur de ska sitta (och inte jag heller)
    Jo, vanliga människor gör faktiskt det

Vi är högst vanliga, min m2b använder det i pincip dagligen och jag ibland på jobbet. I princip alla vänner använder det på jobbet eller på fest/krogen
  • Nalle Puh 40

Fast vi jobbar inom Lss och där har man det inte... Min sambo har kostym på sig max 2 ggr /år

• lecaroline

det är väldigt många som måste köpa sig en kostym till vårt bröllop.
    De flesta har inte haft det sedan studenten...

• Nalle Puh 40

Här hänger studentkostymen med än

• lecaroline

Nej men allvarligt något mer än snapsglas och manschettknappar måste det väl finnas??

• Nalle Puh 40

Hm, ja men vad???
    Funderar på något smycke men vet inte...

• 040409

vi åker till egypten på bröllopsresa och har tänkt att köpa sjalar till de som hjälpt till där

• pearlgirl
    persfru skrev 2009-02-04 11:59:57 följande:
    Var kan man köpa detta?
  • Kajsalisan

Jag är lite sen med innan undrades det vad man skall ge föräldrarna, vi kommer att ge dem var sin inbunden bröllopsbok med alla bilderna. Det känns som ett fint tack och samtidigt ett minne? Tärnorna skall få varsitt halsband, det är värre med toastmaster/madame och bestman. När det gäller bestman är vi inne och snurrar från allt mellan fickplunta med gravyr till fotbollsbiljetter. Är tråkigt att visa sin uppskattning om presenten kommer ligga och samla damm någonstans

• Nalle Puh 40

Våra föräldrar bjuder vi på en fin middag till sommaren på allas favoritställe

• zeddy

Kajsalisan: Bra förslag på en bröllopsbok! Det uppskattas säkert otroligt!! Och, ja det kanske är bättre att ge något som inte kommer att samla damm... Som fotbollsbiljetter, det va en bra idé!

Svar på tråden Present till tärna och bestman?