Inlägg från: Anna och John |Visa alla inlägg
  • Anna och John

Bila i USA

Hej, va kul med bil resor... vi ska bila från san francisco till lasvegas via bishop och santa rosa... vi ska inte åka förrän i oktober... lite jobbigt att vänta.

Var ska ni på i las vegas?

• Anna och John

Det skulle Vara var ska ni bo? blir lite snurrigt ibland.

Joji skrev 2009-02-19 13:52:21 följande:
    Anna och John skrev 2009-02-16 18:04:50 följande:
    Ja, jobbigt att vänta! Jag tycker Juli är långt bort!Hur menar du "var vi ska på"?
  • Anna och John

Hej Linn74

jag har en av mina bästa vcänner som bor där som jag inte träffat sen hon flyttade för 4år sedan... vi funderar oxå på att bo på luxor, hyfsat centralt till hyfsta pris oså poolen... När ska ni dit?

Linn74 skrev 2009-02-17 07:10:32 följande:
    HejSanta Rosa - varför det?? Jag var där på språkresa 1991, det är därför jag undrar. Det är ju ett lite "udda" ställe, har aldrig tidigare hört om någon som åkt dit Vi kommer nog bo på Luxor i Vegas. De har en bra pool (tydligen inte så många hotell som har ute-pool i Vegas verkar det som)Anna och John skrev 2009-02-16 18:04:50 följande:
  • Anna och John

Vi vet inte riktigt än.. det är så mycket vi vill hinna med o så kort tid att vara ledig och kunna finansiera...

vi ska nog ta en dag att köra genom napa ev stanna vid en vingård eftersom vi båda är vin fantaster, vi var i toscana för nåt år sedan... helt fantastiskt..

är det nån som varit i Napa och besökt nån vingård?

• Anna och John

nån som kört från sfo till lasvegas och varit inom yosemite park och death valley som har några tips?

Svar på tråden Bila i USA