Inlägg från: Sommarpar |Visa alla inlägg
  • Sommarpar

Bila i USA

haha, får nog göra det finns nog ingen bättre lösning på det..

• Sommarpar

men det e ju glass!!!! ge mig och jag äter!!!!!!!!! (inte så mycket lakrits iof min annas så..)

• Sommarpar

va bra, då har jag lite guidning i affären i helgen..det e ju det med bröllopsklänningen oxå vettu ;0)

• Sommarpar

Sitter och funderar över va alla kommer ifrån hade varit kul att se vilket "spann" den här tråden har...
    jag bor i Göteborg, uppväxt i Kungsbacka..

• Sommarpar

`jajemensan!! funderade på att förbeställa biljetter men det är mkt billigare att köpa på plats så det blir väl till att stå i kö i det oändliga...men vad gör man inte...

tänkte jag skulle få tips på tärnklänning, frisyr och blommor..

• Sommarpar

inte bara när man har hemtenta...till sin favvis film eller dålig film, till bra nyheter, dåliga nyheter, för att det regnar ller är sol...glass o sötsaker passar till allt!!

• Sommarpar

min blivande kollade upp hotell i Napa för ngr dar sedan, det skulle kosta 2500:-/par där han kollade, vet tyvärr inte vad det hette men kan kolla upp det...vi ska önska oss pengar till upplevelser i bröllopspresent så vi får se hur mkt vi gör och vart vi bor på vägen.

en liten dröm är att bo på ett tvättäkta amerikanskt b&b så det ska det nog kunna bli...

min blivande får antadligen sitt körkort i slutet av mars men hur e det att köra i USA, jag har ju många års vana med bil men tänker på min blivande (va skönt det blir när man kan skriva "man" ist..)vill ju inte att han ska bli helt avskräckt ;0)

• Sommarpar

va bra, ser ju dom där 8 filiga vägarna framför mig och en lånad bil och ett par månader gammalt körkort..GPS bokade vi nästan innan bilen haha, annars vet man ju inte vart man skulle hamna..

• Sommarpar

oj, det e ju bra att veta, det sa dom ingenting om när vi hyrde bilen, det enda var att man skulle vara över 25år. Ska genast kolla upp det, är ju taskigt om man blir stoppad o det e helt fel...

• Sommarpar

oj, va längesedan jag var här inne...

pumpkin moderator: jag kommer inte ihåg vilka vi bokade bilen i o hittar tyvärr inte lappen men vi ska ha en pontiac G6.

fick tips igår att om man ska ta en tur till alcatraz så ska man åka dit på kvällen när det börjar skymma o bli lite läskigt, då skulle det tydligen bli jättebra stämning...

• Sommarpar

jo en sak tilll, jag har blivit berättad för att man ska ha internationellt körkort när man kör i USA. stämmer detta o vart fixar man det isf?

• Sommarpar
    Leeeloo skrev 2009-03-08 20:24:04 följande:
    Vi ska oxå ha en pontiac G6. hyr hos holiday autos. Hämtar och lämnar på LAX.
    Så va det dom hette!!!!! holiday autos, vi hämtar oxå på LAX men lämnar tillbaka bilen i san fransisco..

Mint: menar du boka i förväg i SF eller hemifrån?

är det andra ställen man "borde" fixa biljetter i förväg på?
Svar på tråden Bila i USA