Bila i USA
Ok...verkar inte vara någon som är där samtidigt :)
Ok...verkar inte vara någon som är där samtidigt :)
Jag bor i Trollhättan.
Ska till Göteborg på lördag på bröllopsmässa i konserthuset.
Någon mer som ska dit?
Åhh..vad kul att det är många från sammma område :)
Jag köper biljetter på plats på mässan...det får väl vara kö - vi hinner nog in vi också :)
Jag tänkte få tips till tärnor, min frisyr, blommor samt underkläder. Det börjar verkligen dra ihop sig nu. Vi prickar av allt fler och fler saker på listan..snart är det inget kvar :)
Ni som älskar glass och choklad - Vad ska ni ha för bröllopstårta? :)
Några tips på saker att göra som man bara INTE får missa!?!?
Hur många dagar stannar i LA och vad har inplanerat där?
Min sambo och jag kan inte riktigt bestämma oss för om vi ska besöka San Diego Zoo eller Sea World...vad tycker ni?
Min sambo älskar akvarium så vi ska besöka USA största i Monterey - därför tycker jag det blir lite kaka på kaka att åka till Sea Wold också - vi får se vad vi kommer fram till.
Pumpkin:
Hos oss är det jag som är den mest resvana. Men mannen tycker verkligen att det ska bli kul. Jag har varit i USA två gånger tidigare, dock aldrig på västkusten.
Min fästman kommer helt och hållet få styra över fyra dagar på egen hand. Låter kanske som att jag är ett kontroll-freak, men det är jag inte...helt. :)
Vi ska åka 4 dagar till Nashville och de dagarna kommer jag inte rå på. Han tycker det är kul att bestämma själv och få överraska mig. Känns kul! :) Vår bröllopsresa blir en kombination av våra respektive drömresor: Min dröm är att köra higway 1 + att se Grand Canyon. Fästmannens dröm är att komma till Alcatraz + Nashville.
Man man väl säga att vi är engagerade på olika sätt :)
Vi får nog planera in ett stopp på Sea World - klart det ska vara akvarie! Bröllopsresan blir inte direkt någon slappar-resa...dagarna börjar bli uppbpkade.. men det är kul! :)
Vi börjar bli klara med alla planer inför smekmånaden :)
Igår bokade vi boende i Nashville - Sheraton Downtown. Helt plötsligt hade priset rasat - mycket glad över att vi väntade.
På fredag ska vi till Göteborg på TUR-mässan. Min förhoppning är att vi ska kunna prata med någon biluthyrningsfirma och boka genom dem till ett kalaspris - vi får se.
Vi bokade bil via Avis. Fick 15% rabatt på TUR-mässan i Göteborg!!! Toppen!
Nu är allt bokat och betalt inför resan. Längtar verkligen, men vågar knappt tro att det är sant!