Inlägg från: Pumpkin |Visa alla inlägg
  • Pumpkin

Räknade förresten ut vad det skulle kosta med två B&J-milkshakes per dag (man måste ju passa på!) nu när vi ska dit i maj - det blir totalt 510kr ungefär. Helt klart värt det

• Pumpkin

Florida och Miami Beach är nog ett toppenval om man är ute efter en slapparesa, där finns ju saker att se och göra, men ändå sol och bad så långt ögat kan nå

San Diego kan också rekommenderas för en sån resa, men det tar ju förstås bra mycket längre tid att flyga.

• Pumpkin

Sommarpar: Jag visste inte att det fanns Ben&Jerry-barer heller innan jag åkte till USA Kolla deras hemsida: www.benjerry.com så kan du kolla var de finns Och det är inte bara en milkshake - det är en uppsjö! Men jag har bara testat en än, Addicted to Chocolate

• Pumpkin

Joji: Ja men den är ju så god så man var ju tvungen att välja Men när vi åker till New York blir det nog en Addicted och en ny om dagen

• Pumpkin
    Sommarpar skrev 2009-02-18 14:31:35 följande:
    haha!!! vågar nästan inte svara på den frågan här....äuhm..neaää..men jag har en kompis som tycker det är gott.. *skrattar*.vet inte om det skulle göra det mer "ok" men... :0)
    Skynda dig iväg till närmsta Maxi, Coop eller Seven Eleven! BUMS!
Svar på tråden Bila i USA