Bila i USA
Helt rätt. Det skiljer ju faktiskt 2,50 kronor per dollar i dagsläget mot för när vi var där
Helt rätt. Det skiljer ju faktiskt 2,50 kronor per dollar i dagsläget mot för när vi var där
Räknade förresten ut vad det skulle kosta med två B&J-milkshakes per dag (man måste ju passa på!) nu när vi ska dit i maj - det blir totalt 510kr ungefär. Helt klart värt det
Ja, på de flesta ställen fanns det såna grejer Och så deras egna chokladsås - gissa om jag köpte med mig hem?
Jajamensan Ska bunkra B&J-grejer och Redken-produkter
Florida och Miami Beach är nog ett toppenval om man är ute efter en slapparesa, där finns ju saker att se och göra, men ändå sol och bad så långt ögat kan nå
San Diego kan också rekommenderas för en sån resa, men det tar ju förstås bra mycket längre tid att flyga.
Sommarpar: Jag visste inte att det fanns Ben&Jerry-barer heller innan jag åkte till USA Kolla deras hemsida: www.benjerry.com så kan du kolla var de finns Och det är inte bara en milkshake - det är en uppsjö! Men jag har bara testat en än, Addicted to Chocolate
Men har du aldrig ätit Ben & Jerry-glass?
Joji: Ja men den är ju så god så man var ju tvungen att välja Men när vi åker till New York blir det nog en Addicted och en ny om dagen
Bra Sommarpar, vi ska nog få ordning på dig också