• Joji

Bila i USA

sasso skrev 2009-02-19 10:10:29 följande:
    Ni som älskar glass och choklad - Vad ska ni ha för bröllopstårta? :)
    Vi ska ha en jordgubbsmoussetårta tror jag! Ingen choklad inplanerad...
  • Joji

Efterätten ska vara cheesecake, så klart - vi båda älskar det! Minns inte vilken smak, men den blir smaskig!

Annars hade vi nog satsat på cheesecaketårta, men då blir det ju tårta på tårta, så att säga.

• Joji
    Telemarkgrrl skrev 2009-02-19 13:18:49 följande:
    Törs man erkänna här att man tycker att Häagen-Dazs är mycket godare än B&J? Ni råkade inte se om det fanns några såna barer i Las Vegas/Kalifornien också medans ni letade efter era B&J-ställen?
    Nja, det är tveksamt om man vågar erkänna det... Jo då - jag tycker att de gör god glass också! Men deras Cheesecake glass slår inte B&J!

Vet inte om det finns sådana barer i USA, det finns ju i London i alla fall...
  • Joji
    othlucas skrev 2009-02-19 13:45:32 följande:
    Hej!Jag hänger på i denna tråden, vi ska oxå bila i USA, på västkusten! Såg att Pumpkin var här inne, hon är expert på området, so this is the place to be!!
    Japp, det har vi insett!

Välkommen!! Kul med fler, när ska ni åka? Har ni planerat in någon rutt?
  • Joji

Anna och John skrev 2009-02-16 18:04:50 följande:

Hej, va kul med bil resor... vi ska bila från san francisco till lasvegas via bishop och santa rosa... vi ska inte åka förrän i oktober... lite jobbigt att vänta.Var ska ni på i las vegas?
    Ja, jobbigt att vänta! Jag tycker Juli är långt bort!

Hur menar du "var vi ska på"?
  • Joji
    Saltakatten skrev 2009-02-19 13:45:25 följande:
    Om ni gillar cheesecake får ni inte missa the cheesecake factory, om ni inte varit där innan vill säga. De har över 25 sorters cheesecake att välja mellan. Mums
    Smarrigt! I Australien hade de också dylika, The cheesecake shop till exempel!
  • Joji

Superbra med restaurangtips - vill verkligen gå på ställen som Ruby´s diner verkar vara!!!

Vi har tre hela dagar i LA. Vi ska köra walk of fame etc, universal studios, en busstur, rodeo drive, köra runt och kolla i Beverly Hills (självklart fota mig med skylten till min ungdoms favoritserie )

• Joji
    sasso skrev 2009-02-19 14:08:28 följande:
    Ok..jag ska framföra din åsikt till fästmannen ikväll :)
    Jag tror det blir svårt att styra av Sea world för min del! Vi får nog köra både det och San Diego Zoo och akvariet i Monterey!
  • Joji
    Pumpkin skrev 2009-02-19 14:12:45 följande:
    Åh, nu vill ju jag käka cheeseburgare från Ruby's Diner
    Haha, visst är det jobbigt när man vill ha nåt särskilt sådär, och så finns det inte här? Händer mig ofta med Australiensiska saker...
  • Joji
    othlucas skrev 2009-02-19 14:27:08 följande:
    Någon som ska till Universal Studios?
    Läs lite längre upp!

Tack för tipset om biljetterna Salta katten!
Svar på tråden Bila i USA