Inlägg från: Pumpkin |Visa alla inlägg
  • Pumpkin

sasso: Min man var väldigt engagerad, även om jag kanske var den som letade mest på nätet. Men han var delaktig i allt, kom med förslag osv. Sen hade han redan varit i USA, så när vi väl var där visste han redan vart man skulle gå och inte (gällande mat främst).

• Pumpkin

sasso: Jag är nog mest resvan, men det sumplade sig precis så att han hade varit i San Diego genom jobbet tidigare. Så han hade koll på restaurangkedjorna i alla fall

Tycker absolut att ni ska gå på Sea World om ni vill det, det är säkert en upplevelse, men offra för den sakens skull inte San Diego Zoo. Det vore synd tycker jag, det är inte varje dag man får uppleva en sådan djurpark och alla djuren som finns där.

• Pumpkin

För övrigt så var det när maken var i San Diego som vi pratade på telefon för första gången någonsin, och det var när han kom hem därifrån som vi möttes på Arlanda och blev ett par. Så det kändes himla fint att avsluta vår bröllopsresa just där

• Pumpkin

Jag kanske skulle undvika att köra inne i de större städerna om jag var alldeles färsk i trafiken, men annars är det inga problem.

• Pumpkin
    Kampi skrev 2009-02-23 09:53:21 följande:
    En väninna till mig och hennes pojkvän gjorde en roadtrip förra året på västkusten och hon tog körkort precis innan resan, väl där fick hon reda på att man måste ha haft körkort i ett år för att få köra hyrbil. Jag vet inte om det verkligen stämmer men det kan ju vara värt att kolla upp...
    Just det, nu när du säger det så ringer det faktiskt en klocka om att någon sådan regel finns...
Svar på tråden Bila i USA