• MammaMiaa

Var ska ni resa efter bröllopet?

Var ska ni resa efter bröllopet? Vi ska bara resa ett par dagar med barnen till Vimmerby. Vi kan inte åka på någon bröllopsresa utomlands. För vår äldsta dotter ska börja förskole klass eller nollan som det också kallas för. Vi vill vara med då när hon skolas in. Vi ska resa senare.

• Svar på tråden Var ska ni resa efter bröllopet?
  • Dinnajad

Vi åker på en resa till Toscana, tillsammans med mina svärföräldrar nån vecka efter bröllopet. Resan har faktiskt varit planerad långt innan bröllopet kom på tal då flera i den familjen fyller jämt i höst.

Vi funderar på att stanna lite längre än de andra så vi får några dagar alldeles ensamma, men å andra sidan är Sverige som bäst just då också så vi kanske åker hem istället och njuter av varandra hemma istället.

• MolsonCanadian

Vi hade inte tänkt resa någonstans alls, men har fått en vecka i en stuga i Härjedalen. Jag har rest så mycket i mina dar att jag absolut ser fram emot att vara i Sverige.

• Villemoa

Vi reser hem Skämt åsido, vi gifter oss i en stad men bor i en annan. Två månader senare åker vi till Cypern på bröllopsresa

• Sesamy

Vi åker till Visby och medeltidsveckan tillsammans med några av våra närmaste vänner precis efter. Blir väl lite som en bröllopsresa. =)

TS - Kul att ni ska till Vimmerby! Är min gamla hemstad! Växte upp där och det är faktiskt en väldigt mysig småstad, allafall på sommaren. Är barnen sen i rätt ålder brukar de älska Astrid Lindgrens Värld. Finns även en del mysiga caféer i centrum, torget är fin på sommaren och det finns massa trevliga bad runt stan... Både sånna som är mer privata och sånna som är allmänna med bryggor, caféer osv. Hoppas ni får roligt! =)

• MV85
    Sesamy skrev 2009-02-07 23:58:00 följande:
    TS - Kul att ni ska till Vimmerby! Är min gamla hemstad! Växte upp där och det är faktiskt en väldigt mysig småstad, allafall på sommaren. Är barnen sen i rätt ålder brukar de älska Astrid Lindgrens Värld. Finns även en del mysiga caféer i centrum, torget är fin på sommaren och det finns massa trevliga bad runt stan... Både sånna som är mer privata och sånna som är allmänna med bryggor, caféer osv. Hoppas ni får roligt! =)
    Skriver Amen under den och håller med hela vägen om alltihopa!
Svar på tråden Var ska ni resa efter bröllopet?