Skelleftebrudar
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Hej igen allihopa! Är det någon som vet vars man helst ska boka sminkning i stan? Har funderat om man ska låta någon professionell göra det trots allt men då vill jag verkligen veta att det är någon duktig
Startade en tråd och frågade om Make up store men jag frågar här också och hoppas att jag får svar på nåt av ställena
Är det nån som vet om dom är bra att göra sin brudsminkning hos? Jag och min fästman var där en gång men reagerade då båda två på att försäljaren vi pratade med var så dåligt sminkad (alldeles för tjockt lager med foundation tror jag det var...) så jag är lite misstänksam... men samtidigt känns det som ett prisvärt alternativ att göra det hos dom eftersom man får välja produkter till samma värde som man betalar för sminkningen, så jag är verkligen fundersam och skulle vara tacksam om någon har erfarenheter att dela med sig av
Jag funderade också på Body Shop, men bestämde mig till slut för att göra sminkningen på Hufvudsaken trots att dom var några hundringar dyrare. Känns bra att ha det bokat nu iaf
Oj, jag upptäckte precis att den här tråden lär väl stängas av imorgon!! Den startades 8 feb och imorgon är det ju precis tre månader sen! Jag har tänkt vara lite förutseende och starta en ny tråd nu i stället så kan jag posta länken här så hittar alla dit när ni upptäcker att den här är stängd
Här är nya tråden! www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m3401987.html