Jag börjar att bli en aningen förtvivlad!
Jag slits mellan hopp och förtvivlan om vart annat, och det känns inte allt för trevligt. Jag började att stämpla i mitten av januari och jag vet ärligt talat inte vad min dagspenning ligger på. Garanterar är att jag kommer att minska min inkomst med hälften av vad jag fått ut av försäkringskassan som sjukskriven.
Jag har ingen utbildning och jag står utan arbete åtminstone tills i början av juli då jag kan hoppa in som sommarvikarie inom industri. Förstår inte riktigt hur jag skall få detta att gå ihop till den 22 augusti då vi gifter oss.
Dock har vi bestämt oss för att enbart bjuda på fika efter vigseln och äta tillsammans med min brudtärna och den som nu kommer att utses till bestman. Vi får låna kyrkans lokal kostnadsfritt efter vigseln och frisör samt blommor är redan klart i och med att vi fått presentkort på detta.
Det som är kvar då är klänning, kostym, fikabrödet (kan göras i ordning eftersom), vigselringarna, fotograf. Det som jag kan komma på just nu... Ja, och sen tillkommer fickpengarna till våran resa.
Jag vet inte riktigt hur detta skall lösa sig, men det kommer väl antagligen att göra det. Har inte direkt något jag kan sälja, förrutom min häst, men det har jag ingen lust till även om han kostar mer än vad jag klarar av. Får se hur jag löser det!
Någon mer som går i rena panikkänslor ibland?