Inlägg från: Lillkotten |Visa alla inlägg
  • Lillkotten

Secret Box Skåne

Har tänkt tanken men vad har man bilderna till sen? Ska han ha dem i ett album i bokhyllan eller ska de ramas in och sta uppställda nanstans i hemmet? Det känns ju roligare att ge bort än manschettknappar.....

• Lillkotten

Kanner inte mig helt bekvam med att bilderna ar framme men album kan ju funka. Det hade ju varit lite kul att gora det men det ar verkligen inte min stil egentligen sa jag velar fortfarande med argument for och emot......

Solhatten: jag inser hur detta later men man kanske kan "lana" ett hotellrum for en timme eller sa? Det ar troligen inte sa manga respektabla hotell som har detta som standardutbud (med tanke pa vilket klientel som brukar vilja ha rum per timme) sa det kravs nog lite forklaring innan hotellet begriper vad du menar men det kanske kan lyckas? Det lär ju kosta lite sa annars kanske du har nan kompis med fin lagenhet? Lite beroende pa arstid och kladniva kan man ju ta utomhusbilder pa nat avskilt stalle kanske?

• Lillkotten

Det verkar ligga mellan 1000kr och 2000kr hos de fotografer jag har kollat men de har ju studio sa jag vet inte var det landar om man valjer en fotograf utan studio........

Svar på tråden Secret Box Skåne