Inlägg från: MrsCoverdale |Visa alla inlägg
  • MrsCoverdale

Man vet att man skall gifta sig när man..

- hör en vag suck från sina vänner när man osökt kommer in på bröllopssnack....igen.

- andra börjar använda dig som uppslagsbok vad gäller vett & etikett, priser mm.

- man faktiskt kan svara på deras frågor utan att googla det!

- man vet vilken brudklänning folk beskriver för att man sett den i en av sina brudtidningar!

- har märkt sina brudtidningar för att man lånar ut dem så ofta!

- man har brudtidningar, som man själv inhandlat, från 1999(!!!!) i sin ägo..

Hemskt men sant, MEN SNART ÄR DET MIN TUR HURRA!! =)

• MrsCoverdale
    Anki82 skrev 2009-02-13 16:12:57 följande:
    Man läser denna tråden o känner igen sig på det mesta
    Haha där slog du huvudet på spiken!
  • MrsCoverdale
    bongen80 skrev 2009-02-15 21:55:11 följande:
    när man föredrar gemenskapen på BT framför gos med blivande maken
    Haha ja, när man hänger på BT på självaste alla hjärtans dag!
    (gjorde mig visst skyldig till det igår! hehe)
  • MrsCoverdale

När man faktiskt blir lite stött i kanten (och inte så lite less) när folk fäller kommentaren
    "Mäh, det är ju bara en kväll, jag kan inte förstå hur man kan lägga ner så mycket tid och pengar..bla bla bla.."

• MrsCoverdale
    Kajsalisan skrev 2009-02-18 17:50:05 följande:
    Hahah så tänkte jag med.. när jag var "ung och naiv" och inte inser vilka klipp man gör genom att köpa en klänning på rea för "bara" 3000.. osv.. hehehe så låt dom hållas..
    Precis..!! =)
  • MrsCoverdale

Bävar för bröllopsdagen. Inte för alla saker som kan gå fel utan snarare att det då är över!!!

Jag vet inte vad jag ska ta mig till när jag inte längre får drömma/planera/prata om bröllop!!

• MrsCoverdale

- När man redan INNAN man gift sig nämnt något om att förnya sina löften efter några år...så man får ställa till med fest igen!! =D

(jag är rädd att jag kommer göra min stackars blivande gråhårig innan dagen är här..haha)

• MrsCoverdale

Jag kommer att ha en liten notis på inbjudan som uppmanar folk att tänka på fåglarna!!!
    På så sätt kanske man slipper undan att det gör ont också! =P två flugor i en smäll! =)
    Kanske göra strutar att ställa i foajén med puffat ris så att de verkligen förstår vinken! =)

Förövrigt vet man att man borde gifta sig när ens m2b får bråka till sig datorn för att man alltid är upptagen med att kolla på bröllopssidor av olika slag =)

• MrsCoverdale
    DanKat skrev 2009-02-23 17:47:19 följande:
    Ris är INTE farligt för fåglarna! Det är en myt! (har hört flera experter som uttalat sig om det, bl.a. här www.brollopstorget.se/Vigseln/riskastning.php )
    Äh, sabba inte det här nu då!! =P Jag vill inte ha små riskorn i örat, urringningen, håret och över allt!! Jag struntar i om det är en myt och hoppas på att så få gäster som möjligt vet om det =)
Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..