• Pingst09

Man vet att man skall gifta sig när man..

när man lägger en sån här tråd i favoriter bara för att allt är skrämmande sant!

• Pingst09

När man tycker det är så spännande att prova undrkjolen till klänningen man kan ju inte hålla på och prova klänningen i tid och otid, men underkjolen är ett ganska bra substitut..!

• Pingst09

När man ska på tjejfest med ett gäng där bara en är bjuden på bröllopet och man börjar oroa sig för att här ligger en hund begreaven och nu kommer de att "ta mig". Kan ju behövas många "mullvader" för att allt ska klaffa.....

• Pingst09

Det är just det som är problemet, jag får inte upp dragkedjan på egen hand och då kan jag ju tyvärr inte prova klänningen så ofta som jag skulle vilja egentligen. Men jag kan kika på den varje dag där den hänger i garderoben

marsros skrev 2009-02-22 15:13:55 följande:
    JOOO det kan man...för nu kommer min...när man har fått in en teknik på att dra upp dragkedjan i ryggen på sin egen bröllopsklänning. Måste kunna det när man är ensam hemma och ingen ser och man bara vill prova en gång till för man känner sig så fin.
  • Pingst09

Man vet att man ska gifta sig när man från flera rum bort hör hur någon på tv säger "gifta sig" och man bara släpper allt för att springa och kolla vad det handlar om!!!
    (Var Familjen Annorlunda på tv...)

Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..