Man vet att man skall gifta sig när man..
När man inte kan somna för att man går igenom dekorationer, festprogram, ändringar på bordsplaceringen m.m. m.m. i huvudet...
När man inte kan somna för att man går igenom dekorationer, festprogram, ändringar på bordsplaceringen m.m. m.m. i huvudet...
När man får abstinensbesvär för att man inte planerat något eller diskuterat något om bröllopet på ett par timmar...
När man nästan får panik inför tanken på vad man ska ägna sig åt när allt är klart *aahhh*
När man sitter och garvar åt sig själv för att man känner igen sig i så mycket som skrivs i den här tråden att man nästan skäms för det...
När man under släktmiddagen sätter sig bredvid blivande toastmastern för att kunna uppdatera honom om det senaste... efteråt undrade jag till och med själv om jag inte började bli galen ;P
Måste ju säga att man blir nyfiken, vilken sort gör minst ont :P, funkar det med billigt ris eller ska man satsa på en mer exlusiv variant :D
När man inte kan somna för att man ligger och funderar på vad man ska ha för praliner i favour asken och m2b in heller kan sova för att jag hela tiden frågar vad han tycker om den eller den...
eller när man använder ord som favour och blir helt chockad för att inte alla direkt vet vad man pratar om... :P
Jag hade sån tur att jag hitta min "begagnad" men oanvänd, hon hade också ångrat sig ;P... Så jag fick ett riktigt kap till klänning... hur fin som helst *drömmer*
Men på tal om det:
Man vet att man ska gifta sig när man trotts att man redan köpt en klänning som man älskar inte kan låta bli att titta på alla andra vackra klänningar. Varav M2B frågar, ska du köpa en till du har ju redan en. Varpå man svarar, ja men jag ska bara titta lite vem vet... :P
lillalyckan skrev 2009-03-03 17:47:15 följande:
När man känner sig dö stressad för att allt inte är färdigt när det är nästan fem månader kvar till bröllopet.