• bongen80

Man vet att man skall gifta sig när man..

när man föredrar gemenskapen på BT framför gos med blivande maken

• bongen80
    MrsCoverdale skrev 2009-02-15 22:02:42 följande:
    Haha ja, när man hänger på BT på självaste alla hjärtans dag! (gjorde mig visst skyldig till det igår! hehe)
    skyldig jag med....

och när man väcker samme stackars m2b med orden: "jag har hittat den perfekta utgångsmarschen" vem f-n bryr sig halv 2 en torsdagnatt...?
  • bongen80

när man ska spara ihop pengar till bröllopet och budgeterar bort onödiga utgifter som t.ex barnens veckopeng....

• bongen80

haha nej...det var mest på skoj faktiskt....fråga dom på skoj men det var inte så uppskattat. förstår iiiinte varför?? )

• bongen80

när man ringer fritidspersonalen o förlänger tiden åt barnen för att man "fastnat" på panduro....

• bongen80
    Kajsalisan skrev 2009-02-20 23:20:31 följande:
    hahaha..Hur gör man det?? hamnar under 15 kartonger pärlemofärgat papper?:D:D:D
    ja det är ganska enkelt....man kan helt enkelt inte välja nånting, för det man bestämt hemma blir helt omkullkastat när man går omkring i butiken o ser såååååå mycket fint. Tror jag var där inne nästan 2 timmar å ändå var jag inte klar när jag gick därifrån
  • bongen80
    Trollboll skrev 2009-02-21 11:47:32 följande:
    *Provkastar ris på varandra för att kolla vilket som gör minst ont (GÖR folk verkligen det på riktigt?!)
    :-O HAHAHAHA

ser nu framför mig hur ni står i köket i varsitt hörn och kastar som galningar
  • bongen80

jag vet att jag ska gifta mig när alla planer på att köpa billig klänning nu gått åt h-vete och upptäckt att jag är precis lika kräsen som alla andra o vill ha DRÖMKLÄNNINGEN. Det har resulterat i inte mindre än 2 klänningar i garderoben som ska säljas och nu ska det beställas ny från Kina.....Suck!

• bongen80

jag vet att jag ska gifta mig när jag hör dotter nynna mendelsohn när hon sitter på sitt rum o ritar.....

• bongen80

När barnen tjafsar om stundande födelsedagskalas. "jag ska ha ballonger" "det är töntigt" "jag ska ha snöbollskrig" "vi ska vara prinsessor" osv osv osv. Varpå jag efter att ha lyssnat till leda på deras ordväxling, höjer rösten o ropar: "men ni ska ju för f-n inte gifta er på samma dag, varför bråkar ni?"

haha jo jo mamma men nu är det ju kalas vi bråkar...

snacka om att jag bara har en sak i huvudet nuförtiden.

• bongen80
    Heloise skrev 2009-03-24 20:53:51 följande:
    när man drömmer mardrömmar om att ena marsalken blir kidnappad av snowboard terrorister i Åre, naturligtvis hade vi ju kunnat låta honom sitta där, men han hade ringarna med sig!!!! Alltså fick jag organisera en gerillaoperation för att få loss honom( bäst att han var värd allt slit i slutändan )
    personligen skulle jag nog låta bli att ta upp den där drömmen med nån drömtolkare....
Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..