Man vet att man skall gifta sig när man..
när man föredrar gemenskapen på BT framför gos med blivande maken
när man föredrar gemenskapen på BT framför gos med blivande maken
när man ska spara ihop pengar till bröllopet och budgeterar bort onödiga utgifter som t.ex barnens veckopeng....
haha nej...det var mest på skoj faktiskt....fråga dom på skoj men det var inte så uppskattat. förstår iiiinte varför?? )
när man ringer fritidspersonalen o förlänger tiden åt barnen för att man "fastnat" på panduro....
jag vet att jag ska gifta mig när alla planer på att köpa billig klänning nu gått åt h-vete och upptäckt att jag är precis lika kräsen som alla andra o vill ha DRÖMKLÄNNINGEN. Det har resulterat i inte mindre än 2 klänningar i garderoben som ska säljas och nu ska det beställas ny från Kina.....Suck!
jag vet att jag ska gifta mig när jag hör dotter nynna mendelsohn när hon sitter på sitt rum o ritar.....
När barnen tjafsar om stundande födelsedagskalas. "jag ska ha ballonger" "det är töntigt" "jag ska ha snöbollskrig" "vi ska vara prinsessor" osv osv osv. Varpå jag efter att ha lyssnat till leda på deras ordväxling, höjer rösten o ropar: "men ni ska ju för f-n inte gifta er på samma dag, varför bråkar ni?"
haha jo jo mamma men nu är det ju kalas vi bråkar...
snacka om att jag bara har en sak i huvudet nuförtiden.