Inlägg från: Kajsalisan |Visa alla inlägg
  • Kajsalisan

Man vet att man skall gifta sig när man..

Man vet att även ens karl ska gifta sig när han protesterade mot mitt förslag på caketopper och insisterade på att vi skulle leta vidare.. kors i kanelen.. Nu börjar det hända saker..

• Kajsalisan

drömde att jag drömde att jag provade brudklänning.. Kände mej något skadad..

• Kajsalisan

Man drömmer att man ligger i sängen och tänker på klänningar, hittade förresten en väldigt snygg än.. Synd att jag inte kunde drömma VAR denna klänning fanns. Crap.. heheh

sommarbrud2010 skrev 2009-02-21 17:53:21 följande:
    hahaha, den var bra den. Hur känns det när man drömmer att man drömmer något tro.. vet jag inte om jag varit med om *fundersam*
  • Kajsalisan

Faktiskt seriöst funderar på att inte ha ris alls utan såpbubblor.. DE måste ju göra MINST ONT? ;)

• Kajsalisan
    Svanboet skrev 2009-02-22 11:55:11 följande:
    Kolla bara noga så de inte lämnar fläckar på kläderna!
    Finns ju sorter som inte skall göra det.. Får väl sitta hemma å prova såpbubblor på vitt tyg ett tag fram över för att kolla. Men är rädd att då spärrar bm in mig någonstans =))
  • Kajsalisan

Grötris kanske? Det är ju rätt runt?

sommarbrud2010 skrev 2009-02-22 14:12:24 följande:
    Måste ju säga att man blir nyfiken, vilken sort gör minst ont :P, funkar det med billigt ris eller ska man satsa på en mer exlusiv variant :D
  • Kajsalisan

hahahaha man vet att man ska gifta sig när man suger åt sig tipsen på hur man "smyg" provar sin klänning.. ÅÅHh längtar efter min!!!

• Kajsalisan

man vet att man ska gifta sig när man inser att man borde ialla fall få gifta sig vart 5 år.. har ju massa klänningar, dukningar, buketter kvar jag inte får använda!

• Kajsalisan

Jag tänkte mer överraska min bm om 5 år. TADAAAAA. vet du vad vi ska göra nu?!!!
    Känner att nu är inte läge att ta upp framtida förnyelse av löften. Men kanske på bröllopsdagen? Då har han ju förhoppningsvis rätt roligt.

20090725 skrev 2009-02-23 11:07:21 följande:
    m2b gick inte på det argumentet, jag tyckte att vi kunde förnya löfterna varje år så jag hade något att planera, men han kunde tänka sig var 10de år....
  • Kajsalisan

Kors i taket! Sambon kom hem med resekatalog, nu bokas det bröllopsresa tjohoooO!!

Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..