Man vet att man skall gifta sig när man..
Man vet att även ens karl ska gifta sig när han protesterade mot mitt förslag på caketopper och insisterade på att vi skulle leta vidare.. kors i kanelen.. Nu börjar det hända saker..
Man vet att även ens karl ska gifta sig när han protesterade mot mitt förslag på caketopper och insisterade på att vi skulle leta vidare.. kors i kanelen.. Nu börjar det hända saker..
drömde att jag drömde att jag provade brudklänning.. Kände mej något skadad..
Man drömmer att man ligger i sängen och tänker på klänningar, hittade förresten en väldigt snygg än.. Synd att jag inte kunde drömma VAR denna klänning fanns. Crap.. heheh
Faktiskt seriöst funderar på att inte ha ris alls utan såpbubblor.. DE måste ju göra MINST ONT? ;)
Grötris kanske? Det är ju rätt runt?
hahahaha man vet att man ska gifta sig när man suger åt sig tipsen på hur man "smyg" provar sin klänning.. ÅÅHh längtar efter min!!!
man vet att man ska gifta sig när man inser att man borde ialla fall få gifta sig vart 5 år.. har ju massa klänningar, dukningar, buketter kvar jag inte får använda!
Jag tänkte mer överraska min bm om 5 år. TADAAAAA. vet du vad vi ska göra nu?!!!
Känner att nu är inte läge att ta upp framtida förnyelse av löften. Men kanske på bröllopsdagen? Då har han ju förhoppningsvis rätt roligt.
Kors i taket! Sambon kom hem med resekatalog, nu bokas det bröllopsresa tjohoooO!!