Mer fortsättning! Bröllop Umeå 2009!
Nu har de stängt vår gamla, så hör kommer en ny! =) Den gamla återfinns på www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m3153478.html
Nu har de stängt vår gamla, så hör kommer en ny! =) Den gamla återfinns på www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m3153478.html
Fick faktiskt ett GB-inlägg om att det var dags!
Vad kul med ringen!!! Kan vara bra att ha den förvarad, så man inte provar sönder den! Är lite nervös för att så kommer bli fallet med både klänning och ring här!
Ja, jag intalar mig att det är onödigt att få hundhår på den, så det är bäst att den får hänga i klädgarderoben. Får väl se hur länge det funkar!
passar på att klistra in datumen oxå! Om någon saknas får ni gärna lägga till er!
umekicki79: 21 februari i Helena Elisabeth
vill nu: 7 mars i Sävar kyrka
Havsro: 16 maj Backenskyrka
Önskebrunnen 4 juli Umeå stadskyrka
Madam Mim: 25 Juli Svedjans kapell och fest på lägergården.
Sommarnoll9: 1 augusti ute vid Göstas loge
070809: 1 augusti i Strömbäck
umbraz: 1 augusti i Helena Elisabeth
Hoppan: 8 augusti Umeå stadskyrka
Mymelody: 8 augusti Tavelsjö kyrka
Typiskt!
Vad kul att fler och fler hittar hit! Har försökt tipsa, men tror jag missade några, så vet ni om några irrande umeå-brudar så kan ni ju meddela dem!
Vi var och lämnade in förlovingsringarna för putsning igår. Snacka om att man känner sig naken utan den! Är ingen smyckemänniska i vanliga fall, men den har ju varit med varje dag i 4 år!
Aha! Det var ju en smart grej!
Går nu och känner på fingret hela tiden! Får panik minst en gång per dag, och tror att jag tappat den!
Ha ha ha, ja det kanske är bäst! Jag har lyckats hålla mig från provning än, men brukar varaa och dra ner dragkedjan på klädgarderoben, och tjuvkika lite!
Vi ska ha ett band, som heter the women från Östersund. www.thewomen.se Annars har jag tipsat om en musikförmedling för band här i Umeå www.umeamusikservice.se
The women spelar ju bara 60-talsmusik. Underbara!!!
Hej och välkommen till oss! Vad kul att vi blir fler!
Vi ska ha Linda på vigseln, men sen har vi som sagt, ett annat band på kvällen. Har också hört att hon ska vara jätteduktig!
Hittade också klänningen på Änglalikt, och tycker som dig att Therese är hur bra som helst! Lite annat bemötande än det jag fick på Högtidskläder! HON måste ha haft en riktigt dålig dag!!!