• umekicki79

Mer fortsättning! Bröllop Umeå 2009!

Har känt mig mycket lugn och "stabil", men nu börjar nervositeten komma smygandes....blir ju fru på lördag!!! IHHHHH
    Gör det sista med festhäftet nu TRÖTT!!! Sedan är vi i stort sett klar JIPPIII!!!
    LYCKA TILL alla som är mitt i planeringen!

• umekicki79

Jag har mannens namn + datum och ett latinskt ordspråk i förlovningsringen och datum och ett annat latinskt ordspråk i vigselringen.

På konstnärsshopen(?) ,mellan musikanten och lekbiten, kan man beställa pyssel från panduro fraktfritt! Får det inom en vecka!

• umekicki79

Jag är ju också numera Fru! Helt fantastisk dag!!! Trodde att jag skulle vara nervös, men nepp, ett stort leende hela dagen!

Kan VERKLIGEN rekomendera Linda (frisör på Doris Damfrisering i Holmsund)Hon gjorde en helt underbar håruppsättning på mig. Jag kunde inte bli mer nöjd!

Har fantastiska vänner som ställde upp för oss på den stora dagen. De har en mycket stor del av att dagen blev så lyckad som den blev! Vi är verkligen lyckligt lottade!
    ;-D

• umekicki79

Vi hade också Anna Thurfjell. Vi är MYCKET nöjd av resultatet! Har precis bestämt oss för vilka kort vi ska beställa av henne. Det är så bra att kunna sitta hemma och titta vilka kort man ska beställa.

Rekommenderar henne också!

Svar på tråden Mer fortsättning! Bröllop Umeå 2009!