• dessiboll

Mer fortsättning! Bröllop Umeå 2009!

Hejhej!

Får man hoppa in här? Jag är en glad 25-årig tvåbarnsmamma som ska gifta mig 18 Juli Skulle vara kul att prata med fler som är helt uppslukad av bröllopsplanering

• dessiboll
    Hempling skrev 2009-03-30 08:03:05 följande:
    Hej Dessiboll och kul med en till att prata med här! Ser att vi har samma datum att arbeta mot, vi ska också gifta oss den 18:e juli! Var ska ert bröllop hållas?
    Hejsan!
    Vi ska ha vårat bröllop i Bygdeå eftersom min sambo har sommarstugan där. Men nu fick vi höra att festlokalen där var uthyrd just den helgen så vi kanske måste byta datum någon dag... Vart ska ni gifta er?
  • dessiboll

Jag har hört att det är jättefint där, stora fönster och superfin utsikt närå det ställer inte till så mycket för mig. Det blev flyttat till 11 juli istället

Hempling skrev 2009-04-01 13:56:01 följande:
    Dessiboll: vi ska gifta oss i kapellet på Tavelsjö lägergård och ha festen på lägergården. Hur mycket måste ni flytta datumet? Hoppas det inte rör till er planering allt för mycket!
  • dessiboll

Är det förresten nån fler här som kommer att amma när bröllopet hålls? Min son kommer att vara 5 månader då och jag helammar förhoppningsvis fortfarande då.. man kan ju pumpa ur men jag kommer ändå att måsta "lätta på trycket" med jämna mellanrum och det är ganska svårt med en brudklänning på....

Svar på tråden Mer fortsättning! Bröllop Umeå 2009!