Mer fortsättning! Bröllop Umeå 2009!
Har suttit nu ikväll (bra val av kväll för övrigt ) och skrivit planering, gästlista, budget och sånt på datorn. Har bara haft det handskrivet på papper hittills och inte känt att jag haft någon bra ordning. Men nu känns det bättre
Kände att jag ville ha lite mer struktur på allt och nu har jag det. Ska bara ta och skriva ut det också, men det får bli imorgon.
Imorgon ska även sidenbanden till inbjudningskorten inhandlas så att de kan färdigställas och skickas ut i veckan Hade ju tänkt vänta till löning då vi även behöver en skärmaskin, men så hittade jag en på jobbet så den lånar vi hem istället. Ska ta hem den på måndag så vi kan skära till allt då.
Då är det bara det här med kuvert kvar. Är lite i valet och kvalet. Vi behöver avlånga kuvert, tror det är ca 10x21. På Sandbergs pappershandel säljs lite finare vita kuvert i 10-pack för 33 kr/packe. På Akademibokhandeln säljs vanliga vita kuvert i 50-pack för 39 kr. Tycker ni det är trist att ha vanliga kuvert bara för att försöka vara lite ekonomisk eller känns det okej? Känner själv att det blir lite trist, så det får nog bli de på Sandbergs...