• MammaMiaa

Vad fick ni idag?

Idag är det alla hjärtans dag. Jag fick en bukett & choklad, av min blivande man . Där är bild i galleriet

• Svar på tråden Vad fick ni idag?
  • thildamy

vilken fin bukett

jag fick oxå en bukett.

MammaMiaa skrev 2009-02-14 22:19:01 följande:
    Idag är det alla hjärtans dag. Jag fick en bukett & choklad, av min blivande man . Där är bild i galleriet
  • lolca

Jag fick en mängd pussar och sällskap ut i det vackra vintervädret med bullar och varm choklad! =)

• Sååå lurade

Ingenting, Min blivande ligger hemma i lunginflammation och är riktigt dålig... Men jag har pysslat om honom

• Rebellen75

Min dotter var på ett riktigt alla hjärtansdag humör. Hon har gjort egna kort + köpt presenter till oss alla i familjen. Jag fick badskum, M2b godis och tulpan bukett ( den fick hon gratis för plasten lossnat, ibland är det bra att bo på liten ort ) lillasyster fick en plansch och lillebror ett bälte. Tilläggas är att hon bara är 10år men gud vad hon tyckte det var roligt. Jag visste att hon handlat en del så jag köpte örhängen åt henne så hon också skulle få något.

Sedan gjorde hon chokladbolls hjärtan som vi får äta imorgon, vi blev så mätta av maten som gubben min fixat. Supergott och vi hade nästan som en restaurang här hemma med förätt, varmrätt och efterrätt.

• Wiggy

Jag fick tre par kalsonger: ett par Y-frontare med stålmannenlogga på, ett par rosa boxershorts och ett par som ser ut som en gammal hammock i tygmönstret - blommigt värre

Min F2B fick ett silerhjärta med tillhörande halskedja och en stor bukett med rosor.

• MV85

Jag fick det bästa jag kan få förutom tid med min hubbie... Ett telefonsamtal från honom som varade ungefär en timma

• Piggelinlover

Jag gav min sambo sovmorgon till kl 14.30(han har jobbat natt men vill att jag väcker honom vid 12)....då hade jag gjort frukost och så fick jag ett par rosa hörlurar då mina andra har gått sönder, och jag har bestämt att vi ska äta skaldjursbuffe när den öppnar....

• F l i c k a n

Fick inte någonting..
    Han fick rosor och middag från mig..

• maalin

här blev det förlovning, en ask med geléhjärtan och en middag på grekisk restaurang :D

Svar på tråden Vad fick ni idag?