Inlägg från: lönnsjö |Visa alla inlägg
  • lönnsjö

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Hejhej! Vi gifter oss oxå den 22 augusti. Inte långt kvar känns det som
    Vi gifter oss i närheten av Kristianstad nere i Skåne. Vi är båda 33 år gamla. Det mesta är bokat. Det som är kvar är våra ringar och kläder. Kan inte bestämma mig för vilken klänning jag ska välja. Ska kolla en affär imorgon och be om lite råd.
    Vi kommer hyra in en grillkock till middagen. Till det blir det buffé med olika goda tillbehör. Har inte bestämt vad ännu.

• lönnsjö

Anki82 skrev 2009-02-17 15:06:13 följande:
    vi kan inte bestämma oss om vi ska ha 2 rätters med tårta som efterrätt eller ha buffé o tårta, vad ska ni andra ha? kör ni catering, hotel eller laga eget?

Vi kör catering.Buffé med tårta som efterrätt.

• lönnsjö

andbeyond skrev 2009-03-03 22:45:42 följande:
    Måste bara dela med mig! Var ute och provade klänningar idag bara för att känna efter lite mer vad jag faktiskt vill ha och det slutade med att jag klev i DEN klänningen! Åh! Kände mig verkligen fin! Så nu blir det den, min storasyster sponsrar en del som bröllopspresent så jag har möjlighet att ha drömklänningen *lycklig brud* :)Finns bilder i mitt galleri.. Inte helt säker på om jag ska ha en sådan lång slöja, men en liknande om än inte så lång..

Åh, det var jättevackert med den långa slöjan

• lönnsjö

Du klickar på "Min sida", sedan klickar du på inställningar i menyn till vänster. Där ska du kryssa i att ditt galleri ska vara synligt för alla. Hoppas jag säger rätt nu. Prova!

• lönnsjö

Inställningar står långt ner på sidan, under rubriken Kontoinställningar.

• lönnsjö

Det var så lite. Jättefina inbjudningskort förresten

• lönnsjö

Thewedding skrev 2009-03-24 19:24:29 följande:
    Vad ska ni som ska gifta er den 22 aug ha för mat på erat bröllop ? Vill ha massa tips och förslag.

Här blir det grillbuffé med smörslungad kulpotatis, såser, sallad , bröd och annat gott tilltugg. Vi ska också ha bröllopstårtan som efterrätt.

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09