Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
Jag ska också gifta mig den 22: a så jag vill vara med här. Hänger inte med i era diskussioner men ändå.
Jag ska också gifta mig den 22: a så jag vill vara med här. Hänger inte med i era diskussioner men ändå.
Vi har inte skrivit eller skickat med nå info med inbjudan. Däremot så har vi skapat ett mail dit alla ska osa och när man tackat ja så får man en bekräftelse med massa info.
Idag tackade min lilla tärna nej, från ingenstans. Min egen syster!! Utan förklaring på mail dessutom :( Helt oväntat, helt chockad, sviken och besviken. Varför ska sånt hända överhuvudtaget. kan inte folk anstränga sig för andras skull??
Shit, nu börjar det verkigen närma sig. Imorgon ska jag beställa hindersprövningen, köpa papper till våra presentaskar, hämta ryska chokladen som vi har beställt till askarna, ringa hudvården och gå och prova smink som jag ska köpa. Sen måste man boka tid med prästen fotografen... Nu är det massor att göpra plötsligt!
Är det någon som har tips till hur jag kan vika askarna på bästa sätt? Borde finnas nåt trix...
Hej Strulle!!! Vi gifter oss samma dag och vi är också i Åkers kurka. Det går inte att boka kyrkan 15.00 för vi har vigseln 14.30 :D så det måste nog bli 16. Vad spännande.