Inlägg från: NinahThomas |Visa alla inlägg
  • NinahThomas

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Hoppar in här - blir nog en 22/8 brud istället för 29/8...ändringar i planeringen pga. festlokal.
    Som TUR ÄR så har jag inte hunnit skicka iväg inbjudningarna än- ibland är d bra o vara långsam.

Nu känns det som vi står på ruta 1 igen och får börja om m allt...KAOS! Lokalen finns då men ingen bra catering..osv...

• NinahThomas

Hur går d för er alla???

Idag ska inbjudningskorten skrivas ut- ska knåpa ihop dom själv sen ska dom iväg!
    Vi har bara ett litet bröllop för våra närmaste,men det blir ju inte direkt mindre att göra för det.

Vi tänkte ev. ha grillbuffé eftersom vi gifter oss såpass sent på dagen. Och alla som vi bjuder gillar det och så får man välja själv vad man vill äta istället för att vi ska bestämma en speciell meny. Så får d bli!

• NinahThomas

Tror ni inbjudningarna är ute....nej....MEN nu har jag bestämt att på måndag senast tisdag ska dom på lådan...

Skönt att veta att jag inte är ensam om att inte ha skickat dom, känns som andra skickar redan ett halvår innan- med risk för att det glöms bort tycker jag.

Drömde tom. mardrömmar om korten- att jag inte orkade göra färdigt dom så gästerna fick bara allt i en enda hög..*haha*- vet att jag i drömmen tänkte att " d här blev ju inte alls bra",..

Men, men idag skippar jag all planering o njuter av d vackra "sommar"-vädret!

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09