Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
Tack! Ska bli så kul att få hem den och prova för första gången! Förhoppningsvis passar den
Tack! Ska bli så kul att få hem den och prova för första gången! Förhoppningsvis passar den
Ja vi tyckte att det var en bra deal :) Ska lägga in dem i mitt fotoalbum när de kommer. Borde vara ganska snart.
Vilka beställde ni? Våra hette "I do...", de var söta och lite skämtsamma :)
nice
Håller helt klart med! Men efter att ha inspirerats här så blir jag helt uppfylld och går och berättar för kompisarna om alla caketoppers och strumpeband och små presentlådor jag läst om ändå :)
Vi har fått hem våra inbjudningar nu wohoo!! Såklart hade jag slarvat och skrivit weddingannouncer.se istället för .com, typiskt typiskt typiskt.
När ska ni skicka ut era inbjudningar? Vi satte OSA 15 juni, så vi kanske kan vänta ett tag med att skicka ut dem, men jag vill nu!!!
Nippran, jättesnygga inbjudningskort :) Själv gjorde vi två stycken och gav upp. Så vi beställde färdiga... ska försöka skicka ut dem i slutet av månaden wohoo
Vad ska ni skriva i "info bladet" i inbjudan. Har fastnat lite...
Det vi har tänkt att ha med är:
-Vägbeskrivning till kyrkan/festlokalen
-Vad vi önskar oss
-Hotellinformation för utländska gäster
Vad mer?
Tack!
Ok tack! Vi har en bröllopshemsida, mest med information om Stockholm och hotell etc. för gäster som kommer ifrån andra länder. Men vi ville ändå skicka med ett litet infoblad i inbjudan.
Min farmor är 78 och har också varit in och kollat :) Hon har fyra teknikintresserade söner ;)
Härligt! Vart ska ni åka?
Ja, vi kommer att åka till Alperna :) Kommer nog att vänta till november eller december. Ska bli så himla roligt!
Såg att coldplay ska spela i stockholm den 22/8 Men jag tror nog att alla vi bjuder kommer att välja att komma till vårt bröllop istället
Är så glag för flera av mina vänner ifrån USA har bokat biljett för att komma till Stockholm, så himla roligt!!
Har äntligen fått iväg inbjudningarna!! Jäklar vad mycket jobb det var fast vi hade beställt "färdiga" inbjudningskort... Jag sa när den här tråden startades att jag skulle få ut dem i helgen... 1 månad senare... haha.
Ska bli så kul att få svar!! *längtar*
Vad härligt!! Väntar på bilder :)
Blir det pussmunnar? :)
Hehe, det stod om dem i någon annan tråd Vi köpte några som hette "tillsammans", men ingen har kommenterat frimärkena :-/
Idag på jobbet var det några kollegor som sa att det hade fått dem och såg fram emot bröllopet, vet inte riktigt om det betyder att dom kommer? Ville inte vara bridezilla och fråga... Annars har några släktingar skickat sms, jättegulligt.
Allt som allt ganska bra respons
Hej tjejjer! Länge sen jag tittade in här... enligt vår bröllopshemsida så är det 98 dagar kvar!! Jag har lagt upp några bilder på klänningen nu, är mycket nöjd, men den måste sys in och upp en hel del... så det blir nästa projekt. Någon som kan rekommendera en bra sömmerska i Stockholm?