Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
Åh vad härligt att ha allt klart så långt innan! Hur hinner ni?! Måste börja ta tag i allt känner jag, men det är liksom så MYCKET!
Åh vad härligt att ha allt klart så långt innan! Hur hinner ni?! Måste börja ta tag i allt känner jag, men det är liksom så MYCKET!
Jag har bokat vigsellokal och festplats, skickat ut inbjudningar och beställt klänning... Sedan är det inte så mycket mer tyvärr.
Då har du inte provat skorna till klännigen mao, vad spännande det skall bli när du väl hittar dem!
Nej, visserligen en bit på väg! =)
Vi vill ha tre rätters, men kommer nog att göra maten själva. Det blir elt vegetariskt eftersom jag är vegetarian. Vad skall ni ha på er buffé?
Jag var just inne och kollade, din klänning är superfin!!! Har du fått den än?
Åh, det låter verkligen som en jättelyxig buffé! Och vilket mysigt ställe!
Jag väntar också på min klänning, det kommer nog ta ca 3v till, är så pirrig! Längtar sååå!
Oj, vilken bra deal! Då betalar ni endast för maten? Det är ju jättebra!!!
Vi tänkte leja kusiner som servitörer...
Här är min klänning!
www.landybridal.com/Product/Pro3283.Html
Detsamma! Lycka till att hitta skorna!
Idag tackade vår uttänkte toastmaster nej! Kan inte komma på någon bra ersättare...
Nej egentligen måste vi inte ha det, men tjejen som skall vara toasmadamme vill gärna ha någon med sig och det är ju roligare att göra så som de känner sig bekvämast med! Och någon toastis vil vi ha, som styr upp lie grejer vi planerat under middagen och så. Det kan ju vara två tjejer, men kan inte komma på någon.
Fru Wi skrev 2009-04-02 08:47:02 följande:
Men vad trist! Varför då? Och måste ni ha en toastmaster?
[/citat]
Prazzen: Åh vad spännande! Har ni bestämt hur vigseln kommer att vara?
Andbeoynd: jag vet hur du känner dig! Man vill ju gärna ha svar NU! =) Så att man kan börja planera vart de skall sitta osv! Vi har 52 som svarat ja hitills, 1 nej.
Ja, vi har bokat lokal men inte bänkar ännu (bogerlig vigsel i ruin). Har frågat en solist om sång och en som kan spela piano och båda har sagt ja men har varken kommit på ngra bra låtar eller hittat ett billigt elpiano till uthyrning ännu. Saknar också transport. Börjar faktist känna mig lite stressad, trots att det är ett tag kvar!
Meria84: Vad härligt att höra att det går att ordna ett bröllop för 10000!
Min klänning kom idag!!! Helt underbar!!! Passar perfekt och är väldigt välgjord! Kan verkligen rekommendera Landybridal.com!
Nej, jag har tyvärr inte det! Min blivande vill inte se mig i klänningen innan bröllopet och jag kunde inte knäppa den själv... och kortet när den hänger på gallgen ser inte klokt ut! Hur kommer ni göra, får era män se er i klänningen innan?