Inlägg från: Prazzen |Visa alla inlägg
  • Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Hur kommer ni göra kring maten.
    Vi är lite fundersamma på om vi ska ha buffé eller 2-rätters.
    Är ju så stor skillnad i pris.

• Prazzen
    SMarie skrev 2009-03-03 08:18:22 följande:
    Haha jag har tänkt exakt samma sak.. fast jag ska ha bruna askar med rosa band runt..Har du en mall till askarna?Vi kommer att ha 3-rätters med tårta efter och kanapeer innan, alla kommer att vara sjukt mätta...Visst är det dyrt men vi tänker som så att vi verkligen aldrig planerar att göra om det här och då vill vi verkligen göra det på riktigt...
    Kul att vi hade tänkt lika
    Vi har beställt våra från Calligraphen.
    Inte farligt dyrt och snygga
  • Prazzen
    andbeyond skrev 2009-03-03 22:45:42 följande:
    Måste bara dela med mig! Var ute och provade klänningar idag bara för att känna efter lite mer vad jag faktiskt vill ha och det slutade med att jag klev i DEN klänningen! Åh! Kände mig verkligen fin! Så nu blir det den, min storasyster sponsrar en del som bröllopspresent så jag har möjlighet att ha drömklänningen *lycklig brud* :)Finns bilder i mitt galleri.. Inte helt säker på om jag ska ha en sådan lång slöja, men en liknande om än inte så lång..
    Den var verkligen jättefin.
    Mäste kännas bra när det blir så rätt
  • Prazzen

Vi har bokat fotograf idag och det känns jättebra
    Ännu ett steg på väg mot bröllopet.

• Prazzen
    Nippran skrev 2009-03-04 22:30:52 följande:
    Panduro har en hel del pyssel m.m. Även Inex (www.in-exfarg.se) har mycket men tyvärr ingen beställning via internet.
    Det slutade med att det blev Panduro som vi handlade på och det blev som sagt toppen
  • Prazzen
    Nippran skrev 2009-03-04 22:54:14 följande:
    Vi bor i Göteborg så det mesta handlades på Inex med kompletteringsköp på Panduro. Nu till helgen blir det att göra inbjudningskort.
    Vad har ni valt för färg och stil på era inbjudningskort?
  • Prazzen

Låter spännande så det vore jättekul att få sen en bild på kortet

• Prazzen

Får hoppas ni hittar ett trevligt ställe då eftersom jag förstår att det måste vara ett orosmoment

• Prazzen

Vi kommer ha ett bröllop med ca 60 inbjudna gäster.
    Festen i en sal på Örebro slott där vi som det lutar åt just nu kommer ha buffé.

• Prazzen

ja jag har ju helt klart blivit bröllopstokig
    Trodde inte att jag skulle vara SÅ fokuserad och tänka så mycket på bröllopet hela tiden.

Och bröllopstorget är precis vad som behövs eftersom nära och kära inte orkar lyssna på en hela tiden

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09