-
Hehe du har helt rätt på båda punkter.....Nippran skrev 2009-03-31 22:53:13 följande:Ja, du kan ju inte lysa med din frånvaro på detta viset ;)Inbjudningskorten ska bara ut...*S*...annars kanske folk bokar upp sig på resor och annat dumt...
-
Birana: Förtår om du blev ledsen och besviken.
Oavsett vilken anledning hon må ha så kunde hon ju ha ringt istället för att skicka mail.
Jag fick idag hem en bekräftelse från kyrkan om att våran vigsel är inbokad. Oj va ännu mera verkligt det blir när man läser det på papper -
nej inte riktigtOzziechick skrev 2009-04-02 23:34:46 följande:Prazzen: Åh vad spännande! Har ni bestämt hur vigseln kommer att vara?
själv då? -
Håller helt med.Ozziechick skrev 2009-04-03 21:48:35 följande:Meria84: Vad härligt att höra att det går att ordna ett bröllop för 10000!
Kommer dock inte själv klara av att hamna kring den kostnaden -
Mindre än 5 månader kvar nu.
shit va tiden går fort -
Sitter oxå här o inser att vi har varit tidsoptimister då våra inbjudningskort ännu inte är klara och dom borde redan ha varit ute. Men men det är inte bråttom än inte
-
Säger detsamma
Ja men då har du ju kommit en bra bit på väg som har fixat massor med annat.
Jag har fått första skissen på klänningen och börjat leta runt efter cateringföretag men det är ungefär det som har hänt. -
Nej jag har ju inte det men får se till att ordna det så jag kan visa dom
Vi pendlar mellan buffe eller 2-rätters.
Hittade ett bra catering företag i området som hade välfigt bra priser så det ser lovande ut
Vad har ni kommit fram till med middagen? -
Maten låter verkligen toppen.
Hur mycket är priset på buffén? -
Bra tänkt.
Vi kommer inte ha kuvertavgift så vi behöver få ner priset lite.
Funderar på att göra förrätten själv (eller be mamma och mormor göra den) och sedan catera in varmrätten och ta tårtan som dessert