• Sååå lurade

Är folk på tradera helt jäkla galna?

Jag har köpte diamantkonfetti på ebay men för att slippa budgivning så blev det väldigt många stenar i olika storlekar från 4mm till 10mm.

Nu har jag lagt ut lite av det på tradera för att få igen lite av pengarna och för att jag inte kommer at duka med 12000 akryl diamanter. Jag har lagt upp dem 100 i varje auktion och nu har jag auktioner uppe på 160 kr. Det är helt sjukt, jag trodde kanske att 30 kr var rimligt, men nu skäms jag nästan. Antalet stenar jag har i varje auktion ryms i en handflata. Kan jag verkligen ta så mycket betalt? Är folk så här galna eller är det bara jag som tycker det är sjukt mycket pengar för lite plast?

• Svar på tråden Är folk på tradera helt jäkla galna?
  • Luucie

Nej du kan inte ta så där mycket betalt! Sälj dom till mig för 30 kr hihi

• josspossgirl1

le och var glad, det är väl upp till folket på tradera hur galna de vill vara

• DanKat

Jag vet inte alls vad folk är villiga att betala, men har du varit tydlig med hur många diamanter varje auktion gäller? (speciellt om du har en bild med fler än 100 st är det extra viktigt att vara tydlig med att bilden inte stämmer med det antal diamanter du säljer i varje auktion)

• nyfikenistrut

Vill dom betala det så låt dem Dom väljer ju själva, så låt dem ta det ansvaret

• Celeste97

Släng med några extra diamanter (110 st) i varje bunt, så får du bättre samvete och alla blir glada!

• DanKat
    passionsblomman skrev 2009-02-16 21:44:27 följande:
    De kanske tror att det är riktiga diamanter
    HAHA
  • Sååå lurade

Jag har varit jättenoga med beskrivningen, kan länka en när det är slut om ca 10 min så jag inte gör reklam

Det är inte fler än på bilden, jag har däremot använt samma bild som ebaysäljaren för det var helt omöjligt att fota dem själva..

De slutar på 195 till 235 kr:-O

Jag har skrivit AKRYL i rubriken, folk måste skita ut pengar haha

• Sååå lurade

en tjej har precis betalt 485 spän för två sketna påsar...

Jag tjänar pengar ikväll...

Jo jag slänger nog i lite extra i påsarna tror jag...

• Sååå lurade

hm, jag har två dolda auktioner, nån som vet hur det går till då?

Svar på tråden Är folk på tradera helt jäkla galna?