• Hvidbrud

I vått och torrt (del 5)

Jag har hitat hit!!
    *vink-vink*

• Hvidbrud

Jag hade okså en gråta mig till sömnk kväll igår... Men jag måste erkänna att jag nog hade översvällande ormon reaktion på att maken bad mig släck ljuset, för han skulle upp om 5½time och jag ville läsa min nya gravid tidning... Lite hypersensitiv... Nä! Det var för att jag fick hjärtklappning och blev inte tröstad! Så var det!!!

Men imorse, när maken skulle gå, kastade han sig i sänen och gav mig en jätepuss- bara för att dagen skule starta lite bra... Det var lite gulligt...
    Efter yoga käner jag mig myket stabilare och det är skönt att inte vara yo-yo hela tiden.

*styrkekramar* till alla härliga madammer

• Hvidbrud

Hi hi! Ja, min make sa härom dagen att jag var tvungen att säga vad det var fel, (när jag svurit på datorn, gråtit en tår och slängt i alla dörrarna innom 5min) så han kunde hjälpa och göra något. Men vad tusan ska man säga när man inte vet vad som händer själv när man siter där i sin lilla jolle på hormonhavet på toppen av en jättevåg. En kram var nog det enda som behövdes egentligen...) (det var en fil som var för stor för att skickas med e-mail...)

Fuska också med färdigbotten för det meta, eller slänger ihop en kladdkaka med smält choklad på toppen.
    Men jag har lite bakmani just nu... Längtar hem för att slänga ihop en deg och äta nybakt bröd med bregott med havssalt och herrgårdsost... Mmmm och nutella....

• Hvidbrud

Vad skönt att det känns bättre. Gör det ont på dig gör det ont på mig
    Spackla på! Liiite roligt kan det ju bli...

• Hvidbrud

Jag blir 33 i mars. Tyckte att det var på tiden, men det var ingen brådska, kan nog vänta 2-3 år till nästa.

• Hvidbrud

Oj oj oj, stackars telefonförsäljare som precis ringde till mig... Shiit som hormonerna kokte över. men oj vad skönt det var att ryta! Arrrgggghhh! Ett lejon har tagit över mig!

• Hvidbrud

Burkande... He he...

Lite lugnt idag. Fick provsvar hos läkaren igår. Mina värden var fina oh jag hade haft alla barnsjukdomar. Ska börja äta järn om nån månad för järnvärdet var lite lågt. Skönt att veta.
    Ska till barnmorskan nästa vecka på NUPP test. Blir intressant. Är liite nervös, såklart. Hoppas att allt ser ut som det ska.

Hade en blodpropp för 12 år sen pga p-piller, så jag ska till specialläkare som ska beömma om jag ska få blodförtunnande...

Åh, jag hoppas så att allt blir bra och att jag inte gör något fel för den lilla bifftomaten i magen (så stor är den nu...)

• Hvidbrud

Håller tummarna sten hårt! Kanske vill din bebis bli en skorpion.. då får man ju tåligt vänta... Och skorpioner är ju nått för sig själv..
    Själv får jag nog en jungfru, som också tagit sin lilla tid

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)