Inlägg från: Ninnispinnis |Visa alla inlägg
  • Ninnispinnis

I vått och torrt (del 5)

Jag är här! *vinkar*

• Ninnispinnis

*kraaaaaaaaamar*

passionsblomman skrev 2009-02-17 09:00:42 följande:
    Ni har meddelanden i era inboxar flickor. Varning, det är långt , argt och ledset...
  • Ninnispinnis

Usch då, lilla du! Är det inte typiskt att "han blir sur för att han tror jag är sur, när jag i själva verket är ledsen..." Det känner jag igen! Det är tur att min man är betydligt mindre långsint än vad jag är

Men du, vad skönt att alla värden var bra och att allt ser bra ut med knytet! Ni får glädja er åt det ikväll, när ni förhoppningsvis är sams igen...

*skickar dagens tredje styrkekram* fler som behöver?

ingenjörsbruden skrev 2009-02-17 11:40:36 följande:
    Hade världen diskussion igår....som slutar med att mannen blir sur för att han tror att jag är sur....problemet är att jag är ledsen.....så det blir ingen godnattpuss=jag gråter mig till sömn....o så får jag ingen morgonpuss innan han gick till jobbet.....så han missade helt att jag var på inskrivningen i morse.....tur att han inte skulle med.Så idag känner jag mig lite sorgsen...tur att vädret är underbart så det piggar upp lite!
  • Ninnispinnis

Min man i ett nötskal!

ingenjörsbruden skrev 2009-02-17 11:59:05 följande:
    Hatar osså att somna osams....dock så slocknar maken alltid direkt så det är bara jag som lider.......
  • Ninnispinnis

Är det inte därför vi hänger i den här tråden?

passionsblomman skrev 2009-02-17 13:15:37 följande:
    Visst? Och vet ni: Mammor FÅÅÅR köpa tårtor utan att alls behöva baka och baka själva-så det så!
  • Ninnispinnis

Skicka med en sån apparat tillsammans med t-shirten, Ingenjöris!

• Ninnispinnis

Ja, gratta för sjutton! Sorry, jag började prata om tårtan...

passionsblomman skrev 2009-02-17 13:01:02 följande:
    Idag fyller min son 8 år.......så då måste jag nog tyvärr köpa sådan där liten söt Schwarzwald-tårta som fins i frysdisken....(hur stavas den där tårtan egentligen???)
  • Ninnispinnis

Blommis - Infobrev? Med instruktioner?

Lanovia - Vad skönt att magen känns bättre. Blir ju orolig! Vi BIM:ar väl ungefär samtidigt?

Ore - Det är inte så konstigt att du känner så. Det är ju som sagt mycket känslor och en stark längtan. Jag brukar dock tänka att det är ju inte midre chans för mig att bli gravid bara för att någon annan har lyckats... Jämför med om jag och en kollega har sökt samma tjänst och hon får den. Den ena utesluter ju inte den andra, liksom...

Ingenjör - släng med en bok när du ändå skickar t-shirten och tankeläsarapparaten

Jag är förresten 31 (ochetthalvt)

• Ninnispinnis

Twixiee - Min kropp började kännas helt annorlunda när jag slutade med p-ring. Jag har haft alla graviditetssymptom (ömma bröst, illamående, molvärk i mage, ljumskar & korsrygg, trötthet med mera) flera månader utan att vara gravid, men det är kanske så min kropp fungerar utan hormoner.

Förra månaden hade jag dock bara en ynka blödning och inga symptom alls, men jag var inte gravid då heller. Sen kan det ju hända olika saker i kroppen även om det inte resulterar i en graviditet. Tex kan ju ägget bli befruktat och fästa men inte vara starkt/friskt nog för att "överleva". Alla månader har man ju inte ägglossning heller, då kan ju kroppen kännas annorlunda kring mens. Allt detta gör att det är fullt normalt att kroppen uppvisar vissa symptom någon månad och andra/inga symptom någon annan månad.

Den här trådens motto (iaf mitt) är ju att "Tills motsatsen är bevisad är det bara en fis på tvären"

Därmed inte sagt att du inte är gravid, men det kan ju ett test enkelt svara på

• Ninnispinnis

*gör highfive för att vi är så synkade*

lanovia 08 skrev 2009-02-18 08:21:43 följande:

Hehe alla 3 skrev exakt samtidigt.
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)