Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått och torrt (del 5)

Nu har jag också hittat till nya tråden. Har läst igenom lite tillbaka vad ni skrivit... jag fyllde 24 igår, så när det gäller åldren borde vi ha tid på oss att få till bebisar. Längtar så tills vi skall börja bebisverkstan.

När det gäller hormoner är det faktiskt så att min sambo redan nu pratar om hur jobbig jag kommer bli när jag är gravid... han har väl hört någonstans hur mycket hormonerna spökar. Eftersom jag redan nu åker "bergochdagbana" väldigt mycket när det gäller mitt humör, är han väl rädd att det skall bli ännu värre:) Men har hört någon gång att p-pillerna kan ge just humörssvängningar så jag skyller på det?

Eller vad tror ni, kommer det bli ännu värre när jag väl är gravid?

• Jenny står brud 090801

Vad ni skriver, känner att jag inte riktigt hinner hänga med på allt. Men jag är inne och läser så ofta jag hinner:) Fick veta att en av mina bästa kompisar väntar barn i september. Så roligt! Om det går som vi vill borde det inte hinna bli så många år mellan våra barn. Själv ska jag bara äta p-piller 1 månad till sen ska min kropp göra sig redo för en bebis ;) då vi börjar bebistillverkningen efter bröllopet i augusti.

Det börjar ju faktiskt nämra sig nu...

• Jenny står brud 090801

Grattis Ore! Vad roligt med en till här i tråden som har plussat

Själv har jag tillbringat kvällen på akuten, hade sååå ont i nedre delen av magen och feber. Visade sig vara blåskatarr så med några dagars penicillin ska jag väl bli bra igen...

• Jenny står brud 090801

Vad mycket konstigt det snurrar runt i våra huvud medan vi sover, tyvärr är jag en sån som inte kommer ihåg mina drömmar speciellt ofta. men för ett tag sedan drömde jag en mycket "verklig" dröm där jag födde en liten kille. Det kändes så verkligt...

På förmiddagen sen så träffade jag en av mina kompisar, och då berättar hon att de ska ha barn... lite konstigt att jag hade den drömmen precis natten innan.

• Jenny står brud 090801

Så Hvidbrud du har börjat sy nu när du är gravid? Eftersom jag är slöjdlärare går jag alltid igång såfort jag hör något om någon som är kreativ

I min kompiskrets tycker jag man kan se på tjejerna om de är gravida innan de har berättat det... de börjar liksom sy och sticka Så är det någon som behöver hjälp att tyda ett mönster är det bara att fråga...

• Jenny står brud 090801

Ja jag håller med dig, det kan vara riktigt riktigt otäckt. Man får u en känsla av att det verkligen är som man drömt det.

• Jenny står brud 090801
    andbeyond skrev 2009-03-13 09:05:16 följande:
    Den 22:a augusti, kommer hem från resan den 10 september - så efter det är det bara att tuta och köra ;)
    VAd roligt då kommer ju vi kunna följas åt här efter sommaren också. Vi gifter oss 1 augusti, och därefter kör vi på
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)