Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

...för att inte tala om hur f*n man ser UT när man vaknar efter att ha både gråtit OCH sovit dåligt och för lite! Man KAN ju hålla sig för skratt om man råkar titta i en spegel.
    -Så idag tittar jag inte!

• passionsblomman

Idag fyller min son 8 år....
    ...så då måste jag nog tyvärr köpa sådan där liten söt Schwarzwald-tårta som fins i frysdisken....
    (hur stavas den där tårtan egentligen???)

• passionsblomman

Visst? Och vet ni: Mammor FÅÅÅR köpa tårtor utan att alls behöva baka och baka själva-så det så!

Ankan80 skrev 2009-02-17 13:04:40 följande:
    Mmmm...nice!...(tror det är rättstavat!)
  • passionsblomman

GISSA varför min sambo i flera år sa:"det räcker med ett barn"

Vaddå hormoner?

Ta förövrigt och kombinera dem med en rejäl utmattningsdeppression plussat med Post traumatisk stress också, så har ni min HARMONISKA graviditet i ett schysst nötskal högst upp på toppen av den där vågen...

(GISSA en gång till om JAG gärna VILL vara gravid en gång til för att få uppleva hur det är att vara NORMAL och gravid...)

Ore: det är faktiskt helt ok att börja gråta!Det är ju bara en massa längtan som vill ut!

Och tårar är till för att skölja ögonen, så att man ser klarare efteråt. Så det så!
    Så, lika bra att spela värsta känslolåten och passa på att få ut lite längtan och lite slaggprodukter!

ALLA: Min son säger: "Hälsa att jag säger TACK!!!"

Hvidbrud skrev 2009-02-17 14:38:14 följande:
    Hi hi! Ja, min make sa härom dagen att jag var tvungen att säga vad det var fel, (när jag svurit på datorn, gråtit en tår och slängt i alla dörrarna innom 5min) så han kunde hjälpa och göra något. Men vad tusan ska man säga när man inte vet vad som händer själv när man siter där i sin lilla jolle på hormonhavet på toppen av en jättevåg. En kram var nog det enda som behövdes egentligen...) (det var en fil som var för stor för att skickas med e-mail...) Fuska också med färdigbotten för det meta, eller slänger ihop en kladdkaka med smält choklad på toppen.Men jag har lite bakmani just nu... Längtar hem för att slänga ihop en deg och äta nybakt bröd med bregott med havssalt och herrgårdsost... Mmmm och nutella....
  • passionsblomman

Förresten så är jag väldigt glad att ni finns allihop!

Fast LITE ert fel är det att jag nu ringt såna läskiga samtal och satt igång värsta svallet härhemma...

Vi gick juhär och skulle ta det som de kom....

...så nu får ni stå ut med mitt tjutande, när det här procedurerna fortskrider!

Redan idag låg ett infobrev till sambon inför ni-vet-vad-det-är-han-ska-gå-och-göra-i-burken!
    Jag SÄGER ju att det blev fart på en endaste gång!*lite chockad*

Kram alla ! Ni är VIKTIGA!!!

• passionsblomman

Dödsförskräckt är nog ordet!

Jaaaa...en BT-bok..."The best of BT"

Åsså kan man beställa T-shirten med

Ja tur vi har varann...när det så uppenbart är så mkt ens med omsorg utvalde ändå inte fattar...!

ingenjörsbruden skrev 2009-02-17 15:43:31 följande:
    En BT-bok!!! Det vore nåt! Det är verkligen SÅ många BRA o GODA råd här inne!Tur vi har varandra.....vem skulle man annars beklaga sig för?! Passionis: Tror att det är gravidhormonerna som sprider sig här i tråden o smittar alla! Skulle GÄRNA vilja se din mans ansikte när han ser infon som redan kommit! Jag tror han är dödsförskräckt!! Men visst lite medhåll får väl grabbarna ha.....eller nä....det är inte de som ska vara gravida o amma!! De kan gått få pinas lite av våra (hormon)svallningar! *hehehehe*
  • passionsblomman
    ingenjörsbruden skrev 2009-02-17 17:07:22 följande:
    lanovia: skönt att magen känns bättre! Längtar så till i morgon o få höra vad Passionis man sa när han kom hem!!! Gud så nyfiken jag är!! Håller tummen för att han inte flippar helt av förskräckelse!! Måste bara säga att trådtiteln är kanon!!! Det är verkligen i vått o torrt!!!! *BAMSEKRAMTILLALLAGOATJEJER*
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)