*skickarkramarlagetrunt*
Ninnispinnis skrev 2009-03-06 15:02:02 följande:
är det verkligen lönt att ringa B M? De tycker väl bara man ska vänta och se om det händer nåt nästa månad? dessutom hade de telefontid mellan 9-10...jaja, åker hem och inväntar bästisen så länge
Du kan ju ringa o förklara hur testerna har sett ut o fråga om det är lönt att komma in o göra ett blodtest o så.....
Har för mig att du kan gå o göra det hos en privatläkare...kostar men det brukar inte vara så långa köer o så.....det är ju ett blodprov de tar har jag för mig....så man behöver ju inte ens träffa läkaren.....lite osäker.
Hallen är inte testad....liiiiite väl lyhört ut till trappuppgången...iofs mest gamlingar i kåken....
Hvidis.....är det min mans tvilling du är gift med?
Makens städmani föregår osså min....o viceversa med sexet känns det som!
Ska testa o försöka köra den pedagogiska vinkeln....
"Tycker du om när jag gör så här? Mhmmm kan tänka mig det...för det gör jag osså!!! Så du får HEMSKT gärna göra så på mig osså!!"
Är lite bekymrad.....om man inte orkar ha sex nu när vi inte har småttingar...hur tusan ska man orka sen?
Tror att vi då får ta o prioritera om lite....tex att städning kan vänta tills efter sex....*hehehehe* tror nog att maken inte är SÅ jättemed på den rokaden....
Jag har mkt hellre lite skit i hörnen (o sex) än ett rent helvete (utan sex)...medans maken är precis tvärtom!!!
Iallafall gällande städandet!!
Reklampauser ska DEF användas till uppmärksamhet på partern!!!
Om maken TROR att jag är arg...så blir han arg i förebyggande syfte....SUCK! O då blir det def inget sex!
Lurarläpp...hmmm....ska def försöka hålla ögonen öppna för sådana!
Jag har bestämt mig nu.....ska fråga maken om han vill komma o rota i mig!!
*asg*