Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Jag är helt klart en planerare. Sedan är det kul med överrasknigar och jag vill inte ha alla dagar upplanerade. Men viktiga saker vill jag ha välplanerat. T.ex är det jobbigt att inte veta när det blir barn. Hur skall vi då kunna planera nästa års skidåkning nu?

• lanovia 08

Ninnis, glömde svara förut. Skönt att indianerna äntligen har hittat fram. Sedan är frågan vad som hänt. Överhoppad mens eller MF?

• lanovia 08

GPS för simmarna låter som en bättre investering. Indianerna får ju gärna gå vilse så länge simmarna hittat rätt.

Om 5 år, om det skall jag tänka ut lite senare idag när jag hinner. Just nu säger jag att om 2 dar väntar jag spänt på min ev ickemens. Fortfarande inte ens ömma bröst. Är jätteskumt det här för att vara mig.

Den närmsta tiden skall jag spendera åt att få igång mitt försök OCH att inte slå ihjäl alla i min närhet. Är så j-a irriterad just nu. Hur fasiken skall jag kunna planera mitt jobb där jag måste ligga några dar före med beställningar, när andra runt omkring mig (på samma företag alltså borde vi samarbeta) lovar saker som de inte håller. Morr.
    SEdan skall vi inte prata på enerverande killar som skall göra matlagningen så himlans kompilicerad. (detta handalar inte om min man)
    Hmmm skulle kunnat vaknat nöjdare idag tror jag....

• lanovia 08

Ankan det är ju som de andra säger inget ovanligt med blödningar o flytningar. Men bra att du får kollat upp det så att det säkert inte är något. Jag håller alla tummar och tår för dig. *skickarenstyrkekram*

*kämparfebriltmedattförsökavridaframklockansåatttidenskallgåfortareförAnkan*

• lanovia 08

Du får gärna hålla dem gisslan. Ge dem lite tjuvnyp också för att de inte kan göra som de skall.
    Gisslanhållandet är givetvis under förutsättning att makens simmare gjort vad de skall. Annars blir det ju bara försenad mens och det är ju dumt.

Ninnispinnis skrev 2009-03-18 09:21:22 följande:
    Usch Lanovia, hoppas du får en bra dag trots allt! Och jag håller såklart tummar och tår för att indianerna är bortkollrade. Jag håller dem gisslan hos mig, ska vi säga så?
  • lanovia 08

MEN!!!! Varför dådå?

Hvidbrud skrev 2009-03-18 12:00:11 följande:
    FAAAAN! Tanten från lägenheten ringde och sa att hyresvärden inte ville gå med på ett övertagande! bliiir gaaaalen!!
  • lanovia 08

Jag kämpar!

Ankan80 skrev 2009-03-18 12:00:37 följande:
    Tack ...vrid på!!!
  • lanovia 08

Tack Ninnis.
    HOppas bara de förstår.

Ninnispinnis skrev 2009-03-18 12:04:29 följande:
    Ja, det är ju klart...*förklarar för indianerna att de endast är fria att gå om lanovias makes simmare löser ut dem genom att betala borgen*lanovia 08 skrev 2009-03-18 12:00:32 följande:
  • lanovia 08

*sparkardendummahyresvärdenibaken*

• lanovia 08

Fick plötligt väldigt ont i huvudet, vilket brukar vara tecken på att indianerna är i antågande.

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)