• Ankan80

I vått och torrt (del 5)

Ninnis:
    Hoppas på det bästa för dig! Men tycker det är lite märkligt med testen. Dock trist när man är mittemellan plus o minus, man vill ju veta liksom
    Om jag hade gått till BM hade jag gjort det för att ta ett blodprov, för som du sa så är ju de testen ungefär samma som man har hemma.

Håller tummarna jättehårt!!!!!!!

• Ankan80

Åhh, va jag blir TRÖTT på folk som inte lovar de skall komma en viss tid men inte gör det.....dör ju av hunger här!!

• Ankan80

Hehe...hoppsan

lanovia 08 skrev 2009-03-11 12:49:21 följande:

Morr! Sånt blir man tokig av! Men du det bästa är ju att de inte har lovat att komma enligt vad du skrev. (förlåt var bara tvungen att märka ord)
  • Ankan80

Va tråkigt med negativt Ninnis! Men bättra att veta så man kan gå vidare o inte grubbla!
    *kram*

• Ankan80

Har försökt utrota de hårstrån jag såg

Tänk att 5-6 hårstrå kan sticka ut så bland 100 000 eller vad det nu är man har

Ingenjöris.....du menar alltså att justera efter sol-skuggförhållanden?....ja, det går bra om det var så du menade

• Ankan80

usch vilken dröm....lite V över det hela ja
    fast det var ju länge sen vi pratade om det nu ....

• Ankan80

Tjohoo!
    Igår fick jag min UL-tid.
    Den 2 april kommer jag vara såååååååå nervös.....Iiihhhh!

• Ankan80

Ja, det är stort detta.....hoppas bara den lill* lever....:-/

• Ankan80

Tack för de positiva tankarna! Jag vet att jag inte skall tänka så. Försöker hålla mig ganska neutral tills jag vet. För att inte bli allt för besviken liksom.
    Har ju inte haft några som helst symtom som skulle göra mig orolig, men så läser man för mycket på nätet

Får hålla tummarna jättehårt för oss båda passionis.
    Jag skall dit kl. 11.

• Ankan80

Ohh...hihi...bra att ha tiden på förmiddagen

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)