Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått och torrt (del 5)

Ja, det värsta är ju om man hinner liksom känna sig lite ensam och besviken innan man kryper till sngs, då är det ju så dags! Då kan jag faktiskt nästn liförbannad istället o han väl visar tecken på att närma sig..."vaddå! NU passar det att upptäcka att jag är här, men FÖRUT då var tillochmed REKLAMEN så jävla viktig att du inte kunde se mig!!!" och när jag är ARG , då blir det inget. Han blir dessutom lite rädd när jag är arg, så då bara vänder han sig åt andra hållet och säger inget alls...
    eller, han avskyr när jag blir arg iallafall...

• passionsblomman
    Hvidbrud skrev 2009-03-06 15:59:09 följande:
    Gillar hallen... lite *saknardigsåmcketattjagmåsteflåkläd etrnaavdigochtyrckauppdigmotväggeno chbaravaraettmeddigsåsnabbtsommöjli gt* (en gång åkte porttelefonen ner... så folk kunde följa med på gatan...
    Det är tur att man kan babbla av sig litte och inse att folk har det lite likadant ibland hemma hos sig faktiskt...

...fast STÄDAR, det gör min sambo ALDRIG (om jag inte iitierar det. Jag har sagt att det vore det ungefär sexigaste han kunde komma på, TÄNK om jag skulle komma hem och allt var skinade rent en eftermiddag! Jag skulle smälla av!

-Det kanske du ska pröva Ingenjöris? "älskling, jag har redan städat allt så nu jäklar blr det både rajtan och tajtan, pass på för nu kör vi!"

Säg inte det där med "rota" för gudsskull
  • passionsblomman

Hihihi! Traktro... jo, vänta du bara tills ÉFTER gullklimpen kommit ut...

Den som säger något skämtsamt om traktorer då, komer du antagligen att golva med ett JÄRNSPETT!!!

Och då skyller du på amningshormonerna och slipper (kanske) fängelse...

Ha de så roligt i hallar och alla ställen ni tänkt vara på gott folk...

Själv ska jag kolla Let´s dance å käka popcorn m min son. Karln jobbar HEEEEELA helgen och kommer inte hem förrän fyra på morgonen. Jag tror jag har ÄL typ nu eller i morgon... som vanligt en fullkomlig timing.

• passionsblomman

I förmiddags vaknade jag effter en dröm som var så sjukt verklig att jag var helt förvirrad en lång stund...

Jag drömde att det plötsligt visade sig att jag var långt gångn i en graviditt som helt missats för jag hade haft mens hela tiden som vanligt och bara trott att jag blevit tjockre (som jag i verkligheten också har blivit) Jag upptäckte det genom att det började sparka riktigt ordentligt och var helt chockad.

Sedan vaknade jag och var fortfarande i dendär chockkänslan, men sedan fattade jag ju att jag drömt och då kände jag mig alldeles tom istället..himmel vilken pärs de var!

Undrar om jag hade värstagaserna eller nåt inatt, för jag KÄNDE de där sparkarna så himla tydligt!

• passionsblomman

Gú, Ingenjöris, jag skulle kunna skriva vissa av dina inlägg själv... Både vad gäller mardrömmar och det där med att man ju vill få lite KONTAKT med mänskan även på dagtid, och om man väl själv måste BE om det känns det ju helt försent för då gjorde han det ju inte självmant...åsså snurrar man in sig totalt i litenhet och känner sig alldeles ensam..

Jag själv har faktiskt känt mig lite skärrad hela dagen av den där graid-upptäckten inatt. Typ, nästan gått och undrat om det skulle kunnat vara så på riktigt... HUA vad verkliga de där sparkarna var. PRECIS som de var med sonen, att när jag tryckte lite på magen, sparkade han tillbaka...

• passionsblomman

Jo, snacka om att jag skulle känna mig urkorkad om det hade visat sig vara så!!!

Men, kanske är det så för dem det händer att just mensen gör att de bara helt enkelt inte ens överväger det...trött är man ändå så här års, ömhet i brösten osv kommer ju och går även vid mensen osv...

Hoppas det är en sannvision av en snar framtid!

Till min sambo brukar jag säga att han inte inser sin egen betydelse och hur stor roll han spelar... För det är mycket där skon klämmer, att han inte tänker på att han borde visa i klappar och så...De har lite kortare reaktionssträcka de där av den sorten, generellt sett. Fattar int att det de sår vid frukost kan skördas vid midnatt liksom.

ingenjörsbruden skrev 2009-03-07 19:16:15 följande:
    Ja hur har vi lyckats hitta dessa män?! Man är ju nästan förundrad!! De där känslorna från drömmarna....de biter sig verkligen fast i en!! Men du har ju varit gravid innan....tror du inte att du skulle märka det långt innan sparkarna börjar märkas?Men jag håller ändå tummen för ngt i din mage.....kanske en sanndröm?1 Nu med ÄL o allt?!
  • passionsblomman
    HUGS HUGS HUGS!!!!
    ingenjörsbruden skrev 2009-03-07 19:54:24 följande:
    Hoppas osså på att det är snar framtidsvision!! Bra uttryck...ska def tillämpa det på maken!! Du skördar det du sår.....men det kan ta tid! Får väl ta o sätta mig i soffa o vara lite social.... KRAAAAAM!
  • passionsblomman

Inte såna äckliga som hundars! Ääääk!

lanovia 08 skrev 2009-03-08 12:16:02 följande:

Nu tror jag ÄL har passerat. Så nu är det bara att invänta den långa dryga väntan... Fast idag har jag nästa börjat undra om jag vill ha barn. Våran hund har lyckats spy ner mer eller mindre hela däribland två mattor. När vi låg på knä o torkade upp eländet så frågade jag oss om vi verkligen vill ha barn. Lär ju bli mer spyor att torka då...
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)