• Ankan80

I vått och torrt (del 5)

Glömde ju svara på det där med moderkakan o livmodern...

Kan ju vara en kombination av båda....man kan har framåt- eller bakåtlutande livmoder, samt moderkakan sittande fast i framvägg eller bakvägg.....

Många olika kombinationer som gör det mer eller mindre lätt att få bebismage samt känna bebisen

• Ankan80

Ninnis:
    Vad bra att du bokat tid så du får veta!

Lanvovia:
    Inga symtom kan vara ett bra tecken också. Jag tror på dig!!!!

Ore:
    Min BM sa att man kan fortsätta träna som vanligt, men utan att pressa sig till bra resultat. Så fortsätt du med löpning om du känner att du orkar.
    Jag kunde inte träna alls under v.6-12. Hjärtat slog jättefort. Kände mig inte alls bra. Så att lyssna på kroppen är jättebra.

Hvidis:
    Jag vägde redan för mycket, så alla kilo nu är jobbiga
    Jag skyller på att jag fått mer muskler

• Ankan80

jag med.....tyckte det lät så gulligt!

Ninnispinnis skrev 2009-03-16 10:27:38 följande:
    Jag hjärtar också Hvidis bula!
  • Ankan80

Känner igen det där....men blir det så är det väl meningen

Susanna och Fredrik skrev 2009-03-16 12:10:19 följande:

För tillfället kämpar jag faktiskt för att inte plussa riktigt än. Vi gifter oss 30 maj och jag helst inte bli gravid innan det. Men så tog jag ut spiralen....och vi missade lite på brandmannatekniken under helgen...Har även bokat smekmånaden till bali i september...vill ju inte vara tvungen att avboka...Jag håller denna gång tummarna för att lingonveckan kommer nästa vecka...inte för att jag skulle gråta om jag hade ett litet liv därinne!! =)
  • Ankan80

Tack! Kan ju bli en månad till o en till o en till....sen mammaledig

Man får leva på hoppet.

lanovia 08 skrev 2009-03-16 15:07:18 följande:

Ankan, glömde säga, vad kul/skönt att du får jobba 1 mån till.Blommis häftigt att gå på bröllop bara så där!
  • Ankan80

Lycka till med BM Hvidis och lycka till med lönsam. Lanovia!

• Ankan80

Mina sk. bebiskänningar igår var bara tarmarna. Visste inte att det kunde bli sånt kurr av chilinötter man åt dagen innan

hade dock mina misstankar..roligare att tro det är bebisen iaf ...men tids nog ger den väl sig till känna....

• Ankan80

Vad roligt Vhidis!!! Å lilla hjärtat med...*suck*

Vad hade du för järn-värde? Vill inte skrämma dig, men det är inte bra att äta extra järn om man redan har "för högt" = HB över 150.

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)